Assessorament sindical

Sempre amb cita prèvia

L'assessorament té tres nivells diferenciats:
  1. Assessorament individual a treballadors (afiliats i no-afiliats)
  2. Assessorament col•lectiu a delegats, seccions sindicals i comitès d'empresa.
  3. Assessorament col•lectiu a sectors i territoris

El primer nivell és el que es fa per part dels assessors individuals distribuïts al llarg de tot el territori, mitjançant reserva de dia i hora. En aquest nivell la persona no-afiliada ha de pagar unes tarifes per cada servei que demani (vegeu taula annexa), l'afiliada no paga.

En l'hipotètic cas que pel tema o per petició del demandant d'assessorament calgui una derivació als advocats del Gabinet Tècnic i Jurídic (GTJ) de la CONC (decisió que recau en l'assessor), serà l'assessor qui ho faci demanant dia i hora al GTJ. L'assessorament per part dels advocats del GTJ està subjecte a d'altres taules d'honoraris en funció del tema, distintes fases administratives, etc.

L'accés als advocats del GTJ, tant per les persones afiliades com per les no-afiliades, mai es podrà produir sense haver passat per assessorament individual.

Les demandes d'assessorament del segon nivell sempre seran ateses pels respectius sindicalistes actius dels sectors corresponents de la FSC (aeri, carretera, ferroviari, administracions públiques, postal, mar, gràfiques, etc). Pel que fa al tercer nivell, aquestes seran ateses per la Secretaria d'Acció Sindical de la FSC.

Feu clic per veure el:

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |