Actualitat

CCOO de Lleida organitza una assemblea de treballadors i treballadores del transport de mercaderies

Demà dissabte, 18 de novembre, a les 12.00 hores, a la seu del sindicat a Lleida (c/Enric Granados, 3-5).

més informació »

L'Ajuntament de Terrassa i el Comitè d'Empresa de Mina Pública d'Aigües de Terrassa creen una comissió de seguiment del canvi de gestió de l'aigua

L'Ajuntament de Terrassa i el Comitè d'Empresa de Mina Pública d'Aigües de Terrassa SA han constituït una comissió tècnica que s'encarregarà de fer seguiment de la tramitació de l'expedient de canvi de forma de gestió del servei d'abastament d'aigua a Terrassa, i dels passos que ha de fer l'Ajuntament per la constitució i posada en funcionament del nou servei

més informació »

CCOO de l'Ajuntament de Barcelona, juntament amb la resta de sindicats de la mesa general, aconsegueix una oferta pública d'ocupació per a cobrir 1.973 places.

més informació »

Jornada de la revista 'Perspectiva': "Les administracions públiques davant l'economia digital"

Demà dimecres, 15 de novembre, a les 11.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

Després de 19 mesos de negociació, CCOO de Mohn signa el conveni col·lectiu

Després de mesos de negociació, s'ha arribat a un acord satisfactori i ratificat pel conjunt de la plantilla de Mohn, empresa que es dedica al transport de viatgers amb autobusos urbans.

més informació »

Signat el Conveni col·lectiu estatal d'arts gràfiques, manipulats de paper i de cartró, editorials i indústries auxiliars 2017-2018

El 8 de novembre de 2017 s'ha signat el conveni col·lectiu entre la representació empresarial (FEIGRAF) i la representació dels treballadors i treballadores CCOO i UGT.

Programa sindical de CCOO número 245: 'La trampa del treball a temps parcial'

Dissabte 11 de novembre, a les 23.59 h, pel Canal 33

CCOO organitza la Ruta Activa 2017

Demà dissabte, 11 de novembre, trajecte a peu o amb bici a Barcelona.

més informació »

CCOO de Catalunya alerta que la baixada del salari mitjà un 2,6% de 2015 a 2016 confirma els problemes estructurals del mercat de treball

L'Enquesta de població activa (EPA) mostra per primera vegada des del començament de la crisi un descens interanual del salari mitjà i confirma la vulnerabilitat dels treballadors i treballadores a temps parcial i temporals.

El dissabte 11 de novembre se celebra la tercera edició de la Ruta activa

L'esdeveniment és gratuït, familiar i apta per a tots els públics. Animeu-vos a participar-hi, la mobilitat sostenible és cosa de totes i tots, amb bici o caminant, fem una ciutat millor!

CCOO participa al XIII Fòrum contra les Violències de Gènere

Del 9 a l'11 de novembre, a l'Espai Francesca Bonnemaison (c/Sant Pere Més Baix, 7, Barcelona).

més informació »

CCOO signa l'acord de relació de llocs de treball de l'Ajuntament de Banyoles

Des de CCOO es valora de forma molt positiva el resultat final de la valoració de llocs de treball

més informació »

Signat el preacord del conveni estatal de gràfiques, manipulats del paper i cartró, editorials i indústries auxiliars

El passat 24 d'octubre es va signar el preacord i està prevista la signatura definitiva per demà 8 de novembre

més informació »

Mobilització pels drets i les llibertats

Comunicat conjunt de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya. Considerem que la ciutadania d'aquest país s'enfronta a polítiques autoritàries molt greus per part del Govern del PP, que és responsable d'un conflicte polític, institucional i, ara, impròpiament jurídic.

Altres notícies »

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |