Actualitat

CCOO considerem insostenible la situació de la DGAIA i exigim urgentment mesures de xoc

El passat 19 de setembre es va celebrar el Comitè de Seguretat i Salut Laboral del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, on es va tornar a constatar la greu situació de risc en la qual es troba la plantilla de la DGAIA (Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència), davant l'emergència per l'increment de l'arribada de menors sense referent a Catalunya, que si bé no era cap novetat que no pogués ser prevista de fa molts mesos, està suposant un augment de les agressions i de contagi de malalties infeccioses al personal.

més informació »

Es constitueix la Comissió Sectorial de Serveis Públics de Transport de Viatgers per Carretera de Catalunya

Amb participació dels sindicats representatius.

més informació »

Informe 'Rodalies de Catalunya, un tren per a la classe treballadora'

Presentat en roda de premsa el dimecres 19 de setembre de 2018.

més informació »

CCOO signa l'acord que possibilita l'increment retributiu de 2018 i cobrar el 100% del salari en tots els casos de baixa per IT al personal de la Generalitat

En la reunió d'avui de la Mesa General de Negociació dels Empleats Públics de la Generalitat, CCOO ha signat l'acord a què s'ha arribat per fer efectiu l'increment salarial del 2018 i que possibilita, a més, cobrar el 100% del salari en tots els casos de baixa per IT.

més informació »

CCOO organitza una jornada amb perspectiva de gènere

Setmana Europea de la Mobilitat

STOP AGRESSIONS CONTRA ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ

Els Comitès d' RTVM, TV3 i Catalunya Ràdio condemnem rotundament la intolerable agressió soferta ahir per un operador de càmera que cobria per a Telemadrid una manifestació a Barcelona.

més informació »

Una delegació de CCOO de Catalunya, encapçalada pel seu secretari general, Javier Pacheco, s'ha reunit avui a Barcelona amb el conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, Damià Calvet

El sindicat trasllada al conseller la necessitat de resoldre els dèficits de la xarxa de transport públic a Catalunya, l'impuls de les polítiques mediambientals amb la posada en marxa de l'agencia catalana de recursos i la modificació de la llei d'habitatge per regular els abusius preus del lloguer i la creació d'un parc públic d'habitatge social

Signatura definitiva del Conveni col·lectiu de l'Ajuntament de Reus