Actualitat

Segueix en marxa la vaga indefinida convocada per CCOO a ESK i Transportes Vía Augusta

A partir del 16 de juliol i del 18 de juliol.

més informació »

Aturada general en tots els aeroports de l'Estat

CCOO, UGT i USO convocaran a principis del mes d'agost una aturada general en tots els aeroports de l'Estat pel bloqueig del conveni col·lectiu. Afectarà a totes les aerolínies que volen en el nostre país.

Desconvocada la vaga de Transportes Flix

Es desconvoca la vaga de Transportes Flix desprès d'un acord de negociació al Tribunal Laboral de Catalunya.

Desconvocada la vaga de Transportes Flix

Després d'un acord de negociació al Tribunal Laboral de Catalunya.

més informació »

CCOO de Transports Via Augusta i ESK convoquen vaga indefinida a partir del 16 de juliol

Els treballadors i treballadores de les empreses de Transports de Mercaderies perilloses, Via Augusta i ESK, que realitzen el servei al grup industrial Air Liquide, als centres de treball de Sant Adrià del Besòs i Martorell, aniran a la vaga indefinida a partir del 16 de juliol.

més informació »

CCOO acusa la patronal de logística UNO de voler liquidar el correu públic espanyol

CCOO acusa a la patronal de logística UN de voler liquidar el Correu públic espanyol.

Acord Signat amb l'Ajuntament de Sant Just Desvern

CCOO signa el 13è Acord regulador de les condicions de treball del personal laboral i funcionari, de l'Ajuntament de Sant Just Desvern

EL CANVI NECESSARI A LA CCMA

Els Comitès d'empresa de TV3 i Catalunya Ràdio hem reclamat als grups parlamentaris que no deixin passar l'oportunitat de renovar el Consell de la CCMA per àmplies majories i amb criteris de professionalitat i independència, tal com van aprovar per unanimitat fa un any, encara que no s'hagi fet la reforma de les lleis audiovisuals

més informació »

Vaga indefinida a les empreses de transport Via Augusta i ESK, que realitzen el servei per a Air Liquide Espanya

Els treballadors/es de les empreses de transport de mercaderies perilloses Via Augusta i ESK, que realitzen el servei al grup industrial Air Liquidi Espanya als centres de treball de Sant Adrià de Besòs i Martorell, aniran a la vaga indefinida a partir del dia 16 de juliol de 2018.

més informació »

El Parlament Europeu rebutja per segona vegada el paquet de mobilitat

més informació »

L'Agrupació de Personal Penitenciari de CCOO aclareix algunes qüestions publicades sobre les presons catalanes i els seus professionals

Davant d'afirmacions que han fet diversos mitjans de comunicació sobre les presons catalanes i les persones que hi treballem, l'Agrupació de Personal Penitenciari de CCOO ens dirigim a l'opinió pública, a les organitzacions polítiques i socials i a la Generalitat de Catalunya per aclarir algunes qüestions.

Vaga a l'empresa Transports Flix d'Esparreguera

La representació legal dels treballadors i treballadores de Transportes Flix ha convocat vaga els dies del 16 al 20 de juliol de 2018. La negativa de l'empresa que el nostre assessor de CCOO estigui a les reunions de negociació ha portat a un carreró sense sortida, que el conjunt de la plantilla no està disposat a acceptar.

més informació »

Els comitès d'empresa de TVC i Catalunya Ràdio compareixen a la Comissió de Control del Parlament

Demà divendres, 6 de juliol.

més informació »

CCOO adverteix que sense solucions hi haurà més mobilitzacions a Correos

Tres vagues generals a fi d'any.

més informació »

CCOO anuncia noves mobilitzacions a Correos

Concentració demà dimecres, 4 de juliol, a les 12.00 hores, davant la Delegació de Govern a Catalunya (c/Mallorca, 278, Barcelona).

Resolució del Comitè Federal estatal del 26 de juny del 2018

Resolució del Comite Federal per establir un compromís nou i reforçat amb les treballadores i treballadors que conformen el sindicat i amb la classe treballadora a la qual aspirem a representar cada vegada amb més intensitat.

més informació »

S'assoleix un preacord de condicions laborals per a la plantilla de l'Ajuntament de Barcelona

Després de més de 20 hores de negociació, els tres sindicats majoritaris, CCOO, UGT i SAPOL, constituïts en plataforma unitària, han signat amb l'Ajuntament de Barcelona un preacord de condicions laborals, que possibilitarà un nou acord de condicions laborals fins a l'any 2020.

més informació »

#EsElMoment de les persones trans

#EsElMoment DE LA IGUALTAT DE PERSONAS TRANS EN EL TREBALL!

CCOO lamenta la mort de la companya Concha Hernández

Secretària d'Organització i representant de CCOO a Port Aventura des de fa anys, compartia vida i militància amb el company Manolo Fages Marta, secretari general de la Federació de Serveis a la Ciutadania, i amb la filla de tots dos Laura Fages Hernández, secretària de Comunicació i Joventut de la Unió Intercomarcal de les Comarques Tarragonines.

més informació »

CCOO de la Diputació de Barcelona torna a mobilitzar-se en defensa de les seves condicions laborals

Demà dijous, 28 de juny, a les 11.30 hores, el personal de la Diputació de Barcelona està convocat a concentrar-se davant la seu principal de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126, Barcelona), pels sindicats CCOO, CGT i UGT. Aquesta concentració s'emmarca dins d'un procés de mobilització sostinguda que s'està portant a terme des de fa ja 10 mesos.

més informació »

S'inicia una vaga de quatre hores per torn durant dues setmanes a l'empresa LAMIGRAF de l'Ametlla del Vallès

Ahir a la tarda, després d'un últim intent mediador al Tribunal Laboral de Catalunya els treballadors i treballadores de l'empresa LAMIGRAF de l'Ametlla del Vallès, impressora de paper decoratiu per la industria del moble, van iniciar una vaga de 4 hores per torn durant dos setmanes (de 8 a 12, de 16 a 20 i de 0 a 4).

més informació »

El Sector Ferroviari de CCOO i el Comitè d'Empresa de Metro de Barcelona convoquen una concentració contra les agressions a treballadors i els actes vandàlics contra instal·lacions i trens

Demà dijous, 28 de juny, el sector ferroviari de CCOO de Catalunya, amb el suport del comitè d'empresa de Metro, han convocat una concentració a les 10 hores a la plaça de Sant Jaume de Barcelona per protestar contra les agressions que estan patint en els darrers mesos els treballadors i les treballadores de les empreses ferroviàries, per part de grup violents de grafiters i viatgers sense bitllet.

Integració del personal de l'ORGT a la Diputació de Barcelona

Signatura del document que dona inici a la negociació de la integració del personal de la ORGT a la Diputació de Barcelona i del compliment dels acords de valoració

més informació »

Recurs contenciós administratiu contra la DIBA

CCOO PRESENTEM RECURS CONTENCIÓS ADMINISTRATIU CONTRA LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA PER IMPAGAMENTS DELS PREMIS PER ANYS DE SERVEI.

BLOQUEIG NEGOCIACIÓ CONVENI AJUNTAMENT DE BARCELONA

Reunió amb la secretària d'Administració i Funció Pública

CCOO va presentar a la nova secretària d'Administració i Funció Pública i a la directora general de la Funció Pública les prioritats de CCOO en relació amb les condicions de treball de les empleades i els empleats públics de la Generalitat.

CCOO demana incrementar urgentment les tripulacions mínimes a Salvament Marítim

Després de l'augment de l'arribada d'emigrants per mar (aproximadament 19.000 el 2017 front a 4.300 el 2015), el sindicat exigeix que es revisin les tripulacions mínimes perquè es pugui prestar el servei amb totes les garanties.

Acollida de nous delegats i delegades de Correos Express

Dins del projecte d'acollida que l'FSC del Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf porta a terme amb tots els nous delegats i delegades, avui ha tocat el torn a la Secció Sindical de CCOO de CORREOS EXPRESS de Sant Boi de Llobregat.

CCOO ajorna les mobilitzacions anunciades a Renfe i Adif

El passat mes de maig, CCOO comunicava la seva intenció de convocar mobilitzacions a Renfe i Adif, que començaran el mes de juny i s'allargaran durant tot l'estiu.

5a Conferència Mundial de Dones d'UNI

Durant els dies 14 i 15 de juny del 2018 va tenir lloc, a Liverpool, la 5a Conferència Mundial de Dones d'UNI Global Union, celebrat en el marc del 5è Congrés Mundial d'UNI, que es va celebrar el dia 17.

més informació »

Les polítiques migratòries europees i espanyoles s'han de modificar pensant en les persones

Els dies 13 i 14 de juny de 2018, l'FSC-CCOO, conjuntament amb el sindicat italià FP-CGIL i sota el paraigua de la Federació Sindical Europea de Serveis Públics (EPSU), ha realitzat a Melilla el seminari "Condicions laborals en l'atenció a persones migrants”, en el qual han participat representants d'Espanya, Itàlia, França, Grècia, Regne Unit i Suècia.

més informació »

Rebuig del paquet de mobilitat: victòria sindical

El Parlament Europeu va rebutjar el paquet de mobilitat per les mesures lesives per les treballadores i els treballadors que contenien la Directiva de desplaçament de treballadors, els temps de conducció i descans i les normes de zones de difícil accés.

més informació »

CCOO de Lleida vol més ocupació pública i salaris dignes per als treballadors i treballadores de l'Administració de l'Estat

Concentració demà divendres, 15 de juny, a les 12.00 hores, davant la Subdelegació del Govern a Lleida (Pl. de la Pau, 1).

més informació »

El Comitè d'Empresa i la Junta de Personal de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí rebutgen la valoració dels llocs de treball feta pel Consistori

Decisió unilateral.

CCOO demana ajuda per a Salvament Marítim

El sindicat denuncia la situació de Sasemar: la falta de personal posa a la flota de Salvament Marítim a la vora del col·lapse per prestar un servei públic amb garanties per a la seguretat i la vida de les persones a la mar.

Mobilitzacions del SAE a Barcelona

CCOO, juntament amb els sindicats UGT i CSIF, han convocat una concentració davant la Delegació del Govern a Barcelona per exigir millores de les condicions de treball i els serveis públics de qualitat a l'Administració General de l'Estat.

més informació »

CCOO convoca una concentració per a la millora de les condicions de treball a l'Administració general de l'Estat

Demà dimarts, 12 de juny, a les 12.00 hores, davant la Delegació del Govern a Barcelona (c/ Mallorca, 278).

més informació »

CCOO xifra en un 80% el seguiment de les primeres aturades parcials a Correos, amb més 30.000 treballadors al carrer

Punt de sortida per a una carrera de fons que es perllongarà i intensificarà en els propers mesos, amb tres vagues generals a final d'any si el nou Govern no adopta les mesures necessàries per treure del forat del dèficit pressupostari, econòmic i d'ocupació en el qual es troba l'empresa pública.

80% de seguiment en les primeres dades de l'aturada del torn de nit a Correos

7 de juny del 2018.

CCOO diu adèu a Brauli Duart, president en funcions de CCMA

A TV3 ens hem acomiadat dels 6 anys de Brauli Duart al capdavant de la CCMA llençant al foc 6 anys de mal rotllo.

més informació »

Els treballadors i treballadores de la província de Barcelona de Correos estan cridats a una aturada general demà, amb concentracions contra el seu desmantellament i precarització

Els sindicats reclamen al nou Govern situar a Correos en la seva agenda de prioritats o es mantindran les mobilitzacions unitàries, amb 3 vagues generals més al llarg de l'any.

més informació »

CCOO convoca una concentració en solidaritat amb els treballadors accidentats a l'aeroport de Barcelona - El Prat

Demà dijous, 7 de juny, a les 10.00 hores davant l'empresa Swissport.

Concentracions de treballadors i treballadores de TVC i Catalunya Ràdio

Per acomiadar l'etapa de Brauli Duart, president de la CCMA

més informació »

Desconvocades les vagues a les autopistes d'Abertis a Espanya els caps de setmana de juny

Les assemblees de treballadors i treballadores ratifiquen el preacord de conveni.

més informació »

Les treballadores i treballadors li guanyen una batalla al fons voltor Springwater

L'Audiència Nacional ha donat la raó a Comissions Obreres en la seva demanda contra Delion —empresa del sector de comunicacions que va tancar al gener de 2018 deixant al carrer a 270 persones—, i contra el fons voltor Springwater i el seu representant legal, Martin Gruschka, a més de la resta d'empreses relacionades amb el fons a les quals el sindicat també va demandar, que hauran de respondre de forma solidària.

més informació »

Èxit de la manifestació de les policies locals i autonòmiques

L'Àrea de Seguretat Pública de la FSC-CCOO es felicita per l'èxit de la manifestació de les policies locals i autonòmiques.

Altres notícies »

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |