Actualitat

25N Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones i les Criatures

Les violències masclistes són el resultat més greu i esfereïdor de la desigualtat que origina el patriarcat. Un patriarcat que s'adoba en unes relacions socials de gènere basades en l'abús de poder i la violència envers les dones de totes les edats, orígens i condicions socials pel fet de ser dones.

més informació »

La plantilla de TVC convoca vagues parcials

A partir del 28 de novembre.

més informació »

Neix la Mesa unitària en defensa del sector social perquè els pressupostos 2020 del Govern acabin amb l'infrafinançament i garanteixin el treball de qualitat

Presentada el dilluns 18 de novembre de 2019 a Barcelona.

5a. edició concurs dibuix infantil

S'acosta el Nadal i la Federació de Serveis a la Ciutadania (en endavant FSC-CCOO), vol felicitar les festes amb una Postal nadalenca original, pròpia, plena d'il·lusió i d'esperança per aquest dies, i per a la resta de dies del nou any. És per això que enguany organitzem la cinquena edició del nostre concurs de dibuix infantil, animant a tota la nostra afiliació a participar-hi. A la imatge que s'adjunta es pot veure la postal del darrer any, amb els dos dibuixos escollits.

més informació »

CCOO i UGT denuncien la discriminació dels treballadors/es dels centres de protecció de menors de gestió concertada i delegada

Necessitat d'un protocol de prevenció.

més informació »

Suposades pràctiques antisindicals per part de Balears Consignataris (ALSA)

Segons informa la Federació Internacional de Treballadors del Transport (ITF) diversos treballadors de la companyia ALSA al Marroc han estat víctimes d'una campanya d'intimidació i persecució per part dels funcionaris de ALSA en tractar d'organitzar-se sindicalment.

més informació »

La Federació Europea de Periodistes envia una alerta al Consell d'Europa per atacs a la llibertat d'expressió després del veto de VOX a diversos mitjans de comunicación

L'Agrupació de Periodistes de FSC-CCOO condemna aquest nou atac a la llibertat d'expressió i recorda que l'Article 20, que garanteix la llibertat d'expressió dels espanyols, també està en aquesta Constitució en la qual tant s'escuda la formació d'ultra dreta.

més informació »

Lluita per uns serveis socials dignes

més informació »

CCOO guanya les eleccions sindicals a Iberia a escala estatal

99 delegats i delegades.

més informació »

La plantilla de TVC protesta per la manca de personal

Concentració a Sant Joan Despí.

més informació »

Seguiment massiu de la vaga del sector de mercaderies i logística de la província de Barcelona

Primera valoració.

més informació »

Àrea Pública de CCOO de Catalunya: Hem recuperat el 40% de la paga extra de 2013

Amb el cobrament de les nòmines d'aquest mes d'octubre, acabarem l'any havent recuperat el 40% de la paga extra de l'any 2013 i enfilarem el camí per cobrar l'altre 60% l'any vinent. I més tard la de 2014.

més informació »

El sector de mercaderies i logística de la província de Barcelona farà vaga demà després de 9 anys sense conveni

A les 6 h, Javier Pacheco i Camil Ros acompanyaran els treballadors i les treballadores en el punt informatiu situat a la ZAL del Port de Barcelona.

més informació »

Amazon, contra el dret de vaga de les seves treballadores i treballadors

Arran de la vaga de mercaderies i logística de demà dimecres, 30 d'octubre.

més informació »

Els sectors ferroviaris de CCOO i UGT, preocupats per la seguretat de treballadors i usuaris

Davant els actes de sabotatge a les vies ferroviàries.

més informació »

Els delegats i delegades de CCOO i UGT del sector de mercaderies i logística es concentren dilluns davant la reunió de conciliació prèvia a la vaga convocada el 30 d'octubre

Els delegats i delegades de CCOO i UGT del sector de mercaderies i logística es concentraran el proper dilluns, 28 d'octubre, a les 10.15 hores a la seu de la Direcció General de Relacions Laborals i Qualitat en el Treball, carrer Sepúlveda 148 – 150, de Barcelona, on tindrà lloc una reunió de conciliació convocada per l'administració davant la vaga convocada el proper dimecres 30 d'octubre

Teletreballa sense riscos

Prevenció de Riscos Laborals en el Teletreball.

més informació »

La plantilla de TVC valora l'aprovació de la Llei de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA)

Al Ple del Parlament.

més informació »

Personal interí: les conclusions de l'advocada general del TJUE reafirmen l'estratègia que ha vingut defensant CCOO

Per a CCOO és imprescindible escometre sense dilació el desenvolupament negociat i sense demora dels processos d'estabilització i consolidació derivats dels Acords per a la millora de l'ocupació pública signats per les organitzacions sindicals, únic camí per a acabar amb l'alta temporalitat en l'ocupació pública.

Vaga pel Conveni de mercaderies i logística per al dia 30 d'octubre

Convocada per CCOO i UGT davant la falta d'avenços en la negociació del Conveni de mercaderies i logística.

Jornada de dones catalanes del Sector de Carretera i Logística

El 9 d'octubre el Sector de Carretera i Logística estatal ha organitzat una jornada amb les dones de Catalunya, que s'ha celebrat a CCOO de la Via Laietana de Barcelona.

més informació »

L'Àrea Pública de CCOO lamenta que una vegada més la pujada salarial per als empleats i empleades públiques no sigui a l'agenda del Govern en funcions

Empleats i empleades públiques sense pujada salarial.

Altres notícies »