|
Secció
Sindical de Treball i Indústria |
||
Documents
|
PROPOSTES PER CONCRETAR UNA REIVINDICACIÓ SINDICAL UNITÀRIA PEL QUE FA A LES PLACES DE TÈCNICS DEL SOC COMPROMESES AL PACTE DE COMPETITIVITAT
1- Consolidar el mínim de 292 places a la RLT SOC en el període de 3 anys referit al pacte
2- Promoure un sistema de concurs-oposició per cobrir les places (grups A i B) Determinar quin àmbit ha de tenir la reserva de la promoció interna: a) Convocatòria exclusiva per a promoció interna b) Convocatòria lliure amb un torn de reserva per a promoció interna C-B i B-A, que abarqui un mínim del 33% i un màxim (legal) del 65 % (*)
3- Promoure, a més a més, una convocatòria extraordinària de promoció interna de places del grup D al C, per la totalitat de places adscrites a OTG. Les places del grup C haurien d’estar reconegudes amb un nivell adient (20-22)
4- Negociar les bases dels concursos-oposició sota el principi de computar com a mèrits específics a la fase de concurs haver realitzat funcions pròpies de l’ambit d’Ocupació
5- Estudiar fórmules de cobertura temporal de les places mentre no es convoca el concurs –oposició, utilitzant la comissió de serveis i permetre la cobertura de les vacants així generades amb fórmules d’interinatge reglamentàries i amb una selecció transparent
(*) L’avantatge de la promoció interna és que es podria respectar el propi lloc de treball. L’avantatge del torn lliure és que permetria saltar-se la limitació de promoció al grup superior. Caldria saber, per altra banda, per determinar quin és el límit de places assignades a promoció interna, quants interessats de la plantilla hi hauria, lògicament entre els qui compleixin el requisit de titulació.
|