Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Fruit del conveni de col·laboració signat entre la Universitat de Barcelona, la càtedra ICEA-UB d'assegurances i fons de pensions i l'àrea de Previsió Social complementària de CCOO de Catalunya

Finalitza amb èxit el primer curs de formació multidisciplinària per a Membres de Comissions de control de Plans i Fons de Pensions d'Ocupació

Foto El passat dimarts 28 de novembre es va realitzar l'entrega de diplomes a les persones que van finalitzar el primer curs del programa formatiu dissenyat conjuntament entre les tres entitats.

Aquest primer curs, de nivell elemental, va comptar amb la participació de 32 alumnes, la major part dels quals, són representants de CCOO a les seves empreses i, a la vegada, membres de les comissions de control dels plans i fons d'ocupació.

El curs va tenir una durada de 30 hores dividides en sis sessions de cinc hores lectives cadascuna d'elles. Les persones que el vam finalitzar amb aprofitament van ser 28 (més d'un 87%), lo qual indica el gran seguiment que ha tingut aquest primer curs.
L'itinerari formatiu es completa amb un curs de nivell intermedi i un tercer de nivell avançat. Hem de ressenyar que la major part dels alumnes de CCOO han participat mitjançant una beca, i d'altres mitjançant la negociació d'incloure aquesta formació en el pla de formació bonificada de les empreses.

A finals de febrer comencarà la primera edició del nivell intermedi, amb la participació de l'alumnat que ha finalitzat amb aprofitament aquest primer curs.

05/12/2017

Afilia't