Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Va tenir lloc en el marc del “Salon de l'Emploi, de la formation et de l'entreprenariat”, el 24 de maig passat.

Col·laboració entre la UFE (Union des Français de l'Etranger) i CCOO de Catalunya a la Universitat de Barcelona

Foto

CCOO de Catalunya va dur a terme el darrer 24 de maig una xerrada informativa sobre els drets dels treballadors i treballadores adreçada a la població francòfona resident a Catalunya. La Secretaria d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya i l'Escola de Formació Sindical van realitzar conjuntament una xerrada que va tenir lloc a l’Aula Magna de la Universitat de Barcelona i s’hi van abordar temes bàsics com ara els contractes, els fulls de salari i la Seguretat Social espanyola.

CCOO de Catalunya va respondre positivament així, a una petició feta uns dies abans per part de la UFE (Union des Français de l’Etranger), els quals varen sol·licitar que el sindicat expliqués de forma clara i senzilla als participants un seguit de temes laborals elementals.

Es va desenvolupar l’activitat en llengua francesa amb notable èxit tant de participació com de consultes posteriors, la qual cosa és un al·licient per poder tornar a col·laborar des de CCOO de Catalunya en aquest camp i fer extensió de la defensa dels drets laborals dels treballadors i treballadores amb independència del lloc on hagin nascut. Amb activitats com aquesta, des de CCOO de Catalunya ens sentim útils per al conjunt de la classe treballadora.

31/05/2017

Afilia't