Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

L'Escola de Formació Sindical i la federació d'Indústria valoren molt positivament el reforç dels nous quadres sindicals

Finalitza el curs de formació sindical per a nous quadres realitzat amb la federació d'Indústria de CCOO

Foto El passat dia 14 de desembre, es va dur a terme l'última sessió del curs de formació per a nous quadres sindicals que va comptar amb la participació de 22 delegats i delegades de diferents sectors de la federació d'indústria.
Aquesta iniciativa va comptar amb el suport de la federació estatal, que va impulsar el projecte, juntament amb la federació de Catalunya i l'Escola de Formació Sindical de la CONC.

Aquesta primera fase es va desenvolupar en cinc sessions formatives, que es van realitzar entre novembre i desembre del 2016. Els continguts d'aquesta fase van ser molt variats, des de la història i els valors de CCOO i el seu paper com a sindicat de classe, passant pels models de representació i la pràctica sindical, habilitats de negociació i comunicació o la reforma de la negociació col·lectiva i l'Acord interprofesional de Catalunya.

La participació va ser molt alta, amb 22 representants sindicals i un grau de compromís molt alt.

Des de l'Escola de Formació Sindical de la CONC, volem agrair la gran participació dels alumnes i traslladar aquesta iniciativa al conjunt de les organitzacions federatives i territorials de la CONC.

Aquesta formació s'enquadra dins del Pla de formació per a quadres sindicals que s'ha promogut amb recursos propis de la CONC i el seu objectiu principal és formar representants que en un futur puguin formar part i reforçar l'estructura federativa.

19/12/2016

Afilia't