Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Amb l'objectiu de millorar la participació dels representants sindicals als plans de formació

L'Escola de Formació Sindical posa en marxa un nou curs per reforçar el paper de la representació sindical en els plans de formació a l'empresa

Foto

Delegades, delegats i quadres sindicals participen de forma proactiva a la primera edició del curs “El delegat i la delegada de formació a l’empresa”, que té com a objectius principals fer visible el nou context normatiu de formació professional actual i com adaptar-lo a les circumstàncies i a les necessitats dels treballadors i treballadores en matèria de formació perquè aquesta arribi a tothom de forma equitativa.

Aquests objectius es treballen des de l’aula amb suport teòric i pràctic que ens facilita la realització de plans de treball, que inclouen l’elaboració d’un diagnòstic específic per empresa, i així poder canviar les realitats pel que fa a la matèria formativa d’aquestes.

La formació és imprescindible pel creixement professional i empresarial en qualsevol àmbit. Per aquest motiu, l’Escola de Formació Sindical juntament amb la Fundació Paco Puerto hem creat aquest curs específic, per donar suport als delegats i delegades en aquesta matèria perquè la seva participació sigui més activa, millorant la qualitat i eficiència del pla de formació.

21/09/2016

Afilia't