Finalitza la primera fase de la formació sindical de cohesió d’equips amb una alta participació de les estructures territorials i federatives

Satisfacció de les organitzacions pels objectius aconseguits

El projecte organitzatiu per a la reforma interna que es va posar en marxa a principis d’any amb diferents processos de fusió d’àmbit federatiu i territorial, comptava com a un dels elements dinamitzadors, la realització d’accions formatives descentralitzades per cohesionar els nous equips de treball.

En aquesta fase van participar cinc organitzacions: les federacions de Serveis a la Ciutadania, Indústria de Catalunya i Sanitat (aquesta última tot i que no va realitzar procés de fusió, ha fet canvis importants als òrgans de direcció i a les diferents àrees de treball).

El nombre de participants va ser de 101 persones i el grau d’aprofitament va superar el 91%. La valoració per part dels participants va ser positiva, ja que aquestes sessions han permès clarificar el projecte organitzatiu i veure la importància de treballar mitjançant plans de treball.

Al darrer trimestre d’aquest any està prevista la realització d’aquesta formació per part de la Unió Intercomarcal del Vallès Oriental – Maresme – Osona i la Federació de Serveis de Catalunya, que està ultimant el seu procés de fusió a nivell territorial.