Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Satisfacció de les organitzacions pels objectius aconseguits

Finalitza la primera fase de la formació sindical de cohesió d'equips amb una alta participació de les estructures territorials i federatives

Foto El projecte organitzatiu per a la reforma interna que es va posar en marxa a principis d’any amb diferents processos de fusió d'àmbit federatiu i territorial, comptava com a un dels elements dinamitzadors, la realització d’accions formatives descentralitzades per cohesionar els nous equips de treball.

En aquesta fase van participar cinc organitzacions: les federacions de Serveis a la Ciutadania, Indústria de Catalunya i Sanitat (aquesta última tot i que no va realitzar procés de fusió, ha fet canvis importants als òrgans de direcció i a les diferents àrees de treball).

El nombre de participants va ser de 101 persones i el grau d’aprofitament va superar el 91%. La valoració per part dels participants va ser positiva, ja que aquestes sessions han permès clarificar el projecte organitzatiu i veure la importància de treballar mitjançant plans de treball.

Al darrer trimestre d’aquest any està prevista la realització d’aquesta formació per part de la Unió Intercomarcal del Vallès Oriental - Maresme - Osona i la Federació de Serveis de Catalunya, que està ultimant el seu procés de fusió a nivell territorial.

20/10/2014

Afilia't