Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Dies 8 i 9 de juliol, al Centre Cultural Bellvitge-Gornal de l'Hospitalet de Llobregat

XXIII Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya, amb el lema 'La defensa dels valors i dels drets: memòria, sindicalisme i ciutadania'

La Secretaria de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya organitza la XXIII Escola d’Estiu el dimarts 8 i el dimecres 9 de juliol. Dirigida a delegats i delegades del sindicat, enguany porta per lema “La defensa dels valors i dels drets: memòria, sindicalisme i ciutadania”, i tindrà lloc al Centre Cultural Bellvitge-Gornal de l’Hospitalet de Llobregat (plaça Cultura, 1).

Entre les diferents taules rodones i conferències, destacarem l’obertura (dimarts a les 10.00 h) a càrrec de Núria Marín, alcaldessa de l’Hospitalet, i Montse Delgado, secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya, la inauguració de l’exposició “Tempesta, matèria i voluntat” (dimarts a les 18.30 h), el lliurament del Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l'àmbit laboral (dimecres a les 11.00 h) o la cloenda (dimecres a les 13.30 h) a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure el programa de la XXIII Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de juliol de 2014