S’inicien els cursos de formació sindical en Cohesió d’equips pertanyents al Projecte Organitzatiu per a la reforma interna

Després de les fusions federatives i territorials que s’han realitzat

El passat 29 de maig va finalitzar el primer curs d’aquest projecte amb 25 persones de la Federació de Serveis a la Ciutadania.

Aquesta acció formativa anomenada formalment “Organització del treball. Logística integral” té una durada de 14 hores i forma part de l’oferta formativa del Pla Intersectorial Confederal.

L’objectiu general d’aquesta formació, es proporcionar instruments a les organitzacions federatives i territorials que realitzin o es vegin afectades per un procés de fusió, perquè, a través de la formació i d’un seguit de sessions formatives amb un fort caràcter participatiu, profunditzin en el coneixement de la missió de la nova organització, l’alineació en els objectius i mètodes del pla de treball, reforçant una cultura de cooperació interna i de treball en equip.

L’acció formativa es va organitzar conjuntament entre la Secretaria d’Organització, la Secretaria de Formació Sindical, Estudis i Cultura i la pròpia federació FSC amb quadres sindicals dels territoris fusionats: Baix Llobregat-APGA, Vallès Oriental-Maresme-Osona i Vallès Occidental- Catalunya Central.