Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

L'Escola de Formació Sindical porta a terme uncurs de formació per assessors i assessores que hi col·laboraran al servei INFOATUR de la CONC.

FotoL’Escola de Formació Sindical juntament amb la Secretaria de Socioeconomia i amb la col·laboració de l’Escola Sindical Juan Muñiz Zapico, hem realitzat un curs de formació per potenciar la capacitació de les persones que atendran els punts de l’Infoatur que s’obriran a la nostra organització.

El curs es va realitzar a les instal·lacions de Via Laietana, els dies 26 de març i el 9 d’abril amb la participació de 23 persones de diferents Organitzacions i Unions Territorials.   Aquesta acció formativa va tenir una durada de 12 hores i va permetre oferir orientació i assessorament sobre recursos públics i privats per a la cerca de feina, formació, acreditació de competències, etc. per tal d’oferir un millor servei als usuaris de l’INFOATUR.

23/04/2014

Afilia't