Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

L'objectiu general d'aquesta iniciativa es facilitar eines i coneixements tècnics i jurídics per desenvolupar les capacitats i les habilitats de les persones assistents al curs.

Nou curs de Dret de la Seguretat social per a quadres sindicals de la CONC.

FotoEn el marc de col·laboració que tenim establert amb professors de diferents Universitats, hem programat un curs de Dret de la Seguretat Social per a persones amb diferents responsabilitats a l’àmbit del servei d’assessorament i/o la representació de CCOO en meses de negociació, seccions sindicals, etc.

L’objectiu general d’aquesta iniciativa es facilitar eines i coneixements tècnics i jurídics per desenvolupar les capacitats i les habilitats de les persones assistents al curs.
Aquesta formació ens permet intercanviar experiències i punts de vista entre el món laboral que viuen els alumnes i el mon acadèmic del Dret laboral.
El curs compta amb divuit alumnes i es portarà a terme entre els mesos de març i abril en una sessió setmanal, amb una durada de 35 hores i es realitzarà a les aules que té el sindicat a la primera planta de Via Laietana.

22/04/2014

Afilia't