Participació en el projecte formatiu del Barcelonès Nord per a persones aturades

L’equip de formadors i formadores de la Escola de Formació Sindical va impartir formació a més de 200 persones aturades

L’equip de formadors i formadores de l’Escola de Formació Sindical va impartir formació a més de 200 persones aturades en el marc de Xarxa Local d’Intermediació i Relació amb les Empreses, durant els mesos d’octubre a desembre de 2013.

Aquesta acció es portà terme de manera coordinada per la Secretaria de Política Territorial i Barcelonès, els serveis locals d’ocupació de Badalona, Sant Adrià de Besòs i Santa Coloma de Gramenet, i el Consell Comarcal del Barcelonès, amb cofinançament de la Diputació de Barcelona.

L’Escola de Formació Sindical hem realitzat diferents tallers grupals per donar a conèixer més profundament el marc legal de les relacions laborals. Aquests tallers van anar dirigits a diferents col·lectius en situació d’atur (joves, majors de 45 anys, etc.) i, fins i tot, tècnics de les entitats participants.

Hem de dir que ha estat una gran experiència que ens ha permès apropar el sindicat a aquest col·lectius especialment sensibles per la seva situació sociolaboral.