Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Curs d'organització de projectes sindicals amb l'Institut Sindical Europeu (ETUI)

Foto

El passat mes de novembre es va realitzar un curs europeu d’organització de projectes sindicals a la seu de CCOO de Catalunya, en el qual van participar setze quadres sindicals de diferents estructures del sindicat.

Aquesta acció formativa s’emmarca dintre de la formació que realitzem des de l’Escola de Formació Sindical per a persones amb responsabilitats sindicals de la nostra organització.

La iniciativa es portar a terme mitjançant la col·laboració de la Secretaria d’Internacional, la Secretaria de Formació Sindical, Estudis i Cultura i l’Institut Sindical Europeu (ETUI), i es va desenvolupar amb una durada de 20 hores en tres dies de treball.

L’objectiu principal del curs va ser satisfer la necessitat de les organitzacions confederades de tenir persones preparades per poder desenvolupar projectes organitzatius i d’acció sindical dintre de la seva organització.

El curs va donar molts bons resultats en l'àmbit de la participació i es van obtenir diferents projectes sindicals dels quatre grups de treball, sobre com organitzar l’acte d’acollida per a nous delegats, com incrementar l’afiliació entre els delegats i delegades no afiliats, un pla d’extensió sindical o com afrontar l’organització d’un equip de treball després d’un procés de fusió.

A continuació trobareu els enllaços per poder accedir al contingut dels treballs realitzats:

Pla d'extensió sindical
Projecte afiliació
Pla d'adaptabilitat postfusió
Projecte d'acollida nous delegats i delegades

21/03/2014

Afilia't