Inici

format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Comencen els cursos de formació sindical del Pla 2012

FotoL’Escola de Formació Sindical torna a oferir cursos per a delegats i delegades sindicals dins el Pla de Formacíó Intersectorial de Catalunya 2012.

Desde el 7 de gener hem començat la programació de cursos de formació sindical corresponents al Pla Intersectorial 2012. El període d’execució s’estén del gener fins el juliol d’aquest any, per tant, tenim un termini més reduït que l’any passat per poder donar sortida a les necessitats formatives de les organitzacions federatives i territorials.

Aquest factor, juntament amb la reducció de la subvenció, ens obliga a treballar de manera més coordinada entre l'Escola de Formació Sindical i les estructures per  obtenir un millor rendiment d’aquest fons i donar sortida a les peticions de formació sindical detectades.

És molt important fer la difussió de l’oferta formativa entre els nostres representants perquè puguin accedir als cursos i millorar les seves eines d’acció sindical.

L’oferta formativa per a aquest any 2013, la podeu consultar en el següent enllaç:

AGOTADA ESTA OFERTA FORMATIVA, LA PROXIMA ESTARA DISPONIBLE A PARTIR DEL 30 DE SEPTIEMBRE DE 2013

Si ets delegat o delegada i t'interessa realitzar algun dels cursos que oferim, pots adreçar-te a la persona responsable de la teva federació o territorio i/o omplint la següent fitxa d’inscripció:
sol·licitud de preinscripció

14/02/2013