Inici

format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Jornada “Sindicat i valors “ a Girona

FotoEl passat divendres 25 de maig es va fer la jornada sindical “Sindicat i valors” als locals de CCOO de Girona. Durant la jornada es va presentar el llibre Ètica i valors amb el seu autor, Jordi Barra, també hi van participar Josep Maria Romero, secretari de Formació Sindical i Cultura de CCOO de Catalunya, i Bartomeu Compte, secretari general de CCOO de les Comarques Gironines.
Pel seu interès, us adjuntem, a la notícia, la intervenció de Josep Pubill, històric dirigent de CCOO de l’Alt Empordà (Figueres). Cliqueu aquí

El debat va ser prou profitós i enriquidor i entre d’altres reflexions va aparèixer la necessitat de reafirmar-nos en els valors que representa el sindicalisme de CCOO i la necessitat de seguir practicant-los i transmetent-los els propers anys en un context de confrontació d’idees i de maneres oposades d’entendre les contradiccions i el conflicte social.

Un sindicalisme que definim com de transformació social, independent en la seva presa de decisions i en la seva relació amb el poder, però en cap cas indiferent ni neutral en la seva concepció de la societat i els interessos que representa. També des de l’aposta per reforçar el nostre discurs sociopolític, que té com a base el centre de treball i que ens ha de permetre irradiar a la societat unes maneres de fer i comportar-se, una cultura pròpia: l’ètica del sindicalisme.

31/05/2012

Afilia't