Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

L'ESCOLA DE FORMACIÓ SINDICAL COL·LABORA EN LA IIIa JORNADA TÈCNICA "EUROPA: CRISI I POLÍTICA INDUSTRIAL"

Foto
La Federació d’Indústria i la Secretaria de Política Internacional de la CONC organitzen aquesta jornada el proper dimecres 11 d’abril, a partir de les 9.30 hores, al saló d’actes de Via Laietana (Barcelona)

Les 2 ponències seran "Política industrial, economia productiva i estat del benestar" i "Les organitzacions sindicals davant la crisi: el procés de construcció d'una Europa Social".

Hi participaran, entre d’altres: Pere Colell, responsable de Política Indústrial de la Federació d'Indústria de CCOO de Catalunya, Udo Belz, secretari del Comitè d'Empresa Europeu d'Alstom, Màximo Blanco, responsable de Política Indústria de la Federació d'Indústria de CCOO, Ricard Bellera, Departament d'Internacional de la CONC, i Ullrich Eckelman, secretari general de la Fédération Européenne des Metallurgistes (FEM)

Faran la cloenda de les jornades Javier Pacheco, secretari general de la Federació d'Indústria de CCOO de Catalunya, i Joan Carles Gallego, secretari general de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya.

Programa de la Jornada

21/03/2012