Inici

contrast

Escola de Formació Sindical

Reforma laboral

Nova web sobre els efectes de la reforma laboral

El Gabinet d'Estudis Jurídics de la Confederació de CCOO ha presentat una nova web on es poden veure els efectes de la reforma laboral. Si ens volem defensar de la reforma laboral es millor conèixer-ne el contingut i les conseqüències.

Acció Jove presenta un vídeo amb les raons contra la reforma laboral i per la vaga del 29-M

ACCIÓ JOVE vol explicar per què aquesta reforma laboral fa retrocedir els nostres drets al segle passat en poc més de dos minuts. Una reforma injusta, ineficient i inútil que com sempre carrega sobre els mateixos de sempre el cost de la crisi, destrueix drets conquerits durant dècades de lluites i que empobrirà al conjunt de la població (incloent petites empreses).

Què amaga la reforma laboral? Per CCOO Andalusia

En aquesta reforma laboral el Govern respon als interessos de les empreses i els mercats financers i pretén que la por, la paralització i l'individualisme pugui amb tots els treballadors i treballadores d'aquest país. Enfront al "divide y vencerás" hem d'escollir "unió organització i mobilització". Què amaga la reforma laboral?

Web dedicat a la vaga general

CCOO habilita un web dedicat exclusivament a la vaga general del 29 de març, on podreu accedir a tots els materials de difusió així com tots els actes que tinguin lloc per a la difusió de la vaga general. Una eina molt útil per a qualsevol afiliat o delegat de CCOO.

Programa de CCOO de Catalunya a TVC sobre la nova reforma laboral

El passat 11 de març es va emetre al Canal 33 un programa de CCOO dedicat a la reforma laboral, on s'analitza el contingut de la reforma així com les propostes del sindicat.

CCOO Andalusia elabora un vídeo sobre la reforma laboral

Tinc ara més possibilitats de ser acomiadat? Puc agafar una baixa mèdica? Les meves condicions de treball, per quin conveni es regiran a partir d'ara? La reforma laboral ha plantejat aquests dubtes i d'altres als treballadors i treballadores així com a les persones aturades.CCOO d'Andalucia ha elaborat un vídeo on respon aquests dubtes.

Informe de la Unión Progresista de Inspectores de Trabajo sobre la Reforma laboral

La Unión Progresista de Inspectores de Trabajo ha elaborat un informe on analitza el contingut de la Reforma. Podeu consultar el seu contingut a continuació.

Edició especial de la Gaceta Sindical per la Reforma laboral

Es publica un número nou de la Gaceta Sindical de CCOO, una edició especial dedicada a la Reforma laboral que analitza el contingut, així com el marc en el qual s'ha presentat aquesta reforma laboral.

CCOO i UGT presenten una moció contra la Reforma laboral als ajuntaments

CCOO i UGT presenten una moció contra la Reforma laboral a diferents ajuntaments de Catalunya. Us adjuntem el seu contingut.

"Así no suena bien". Rap contra la Reforma laboral

Com diu la tornada del rap amb què Indústria de CCOO de Madrid ha volgut posar música a les movilitzacions que recorren tot el país contra la Reforma laboral. "No suena nada bien". Els acomiadaments més barats i els contractes més precaris que promou el Govern de Rajoy.

La Federació de Industria realitza un vídeo on es denuncien totes aquelles empreses que ja estan aplicant la Reforma Laboral

Segons passen els dies, la reforma laboral s'estén com una taca d'oli per tota Espanya. Són moltes les emprees que aprofiten les "bondats" que ofereix la nova reforma. Entre tots i totes ho podem parar.

Documents gràfics sobre la Reforma Laboral

Diferents territoris i federacions han elaborat documents, comunicats i cartells sobre la reforma laboral. Els posem a la vostre disposició per tal de fer la major difusió possible.

Pàgina interactiva sobre la Reforma Laboral

La federació de Comfia ha posat en marxa un web on podem trobar informació complementària i interactiva sobre la reforma laboral.

El Gabinete de Estudios Jurídicos de CC.OO elabora un document on analitza el contingut de la Reforma Laboral

Descobreix l'anàlisi jurídic de CC.OO sobre la nova Reforma Laboral RD-Llei 3/2012.

La federació de Comfia ha realitzat una sèrie de comunicats en referència a la nova Reforma Laboral. A continuació detallem els diferents comunicats que analitzen diferents aspectes de la reforma

La Federació de Industria realitza un vídeo que analitza les conseqüències de la Reforma Laboral

INDUSTRIATV ens explica en un vídeo de tres minuts com ens afectarà la reforma laboral que ha aprovat el Govern del PP si entre tots i totes no la parem.

El CERES analitza la nova Reforma Laboral en una nota informativa

El centre d'estudis i recerca sindicals analitza el contingut de la Reforma Laboral RD-Llei 3/2012 en una nova nota jurídica.

Alguns articles sobre la Reforma Laboral

A continuació trobareu un llistat d'alguns articles que analitzen la nova reforma laboral:

Reial Decret-llei 3/2012, de 10 de febrer, de mesures urgents per la reforma del mercat de treball

Aquí podeu accedir al text íntegra de la nova Reforma Laboral aprovada el passat 11 de Febrer.

Ja n'hi ha prou! Jornada d'Acció Europea

El dimecres 29 de febrer a la tarda, mobilitzacions convocades per la Confederació Europea de Sindicats (CES).

Afilia't

i-gesform