Inici

contrast

Escola de Formació Sindical

Equip

L'Escola de Formació Sindical, forma part de la Secretaria de Formació Sindical, Estudis i Cultura i compta amb un equip estable de persones que realitzen les diferents funcions de dissenyar, planificar i impartir la formació sindical.

Secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura:

Montse Delgado Pérez

Coordinador General Escola de Formació Sindical

Severo Insausti Enriquez

Equip Pedagògic

L'equip de formadores i formadors de l'Escola estem capacitats en diverses especialitzacions, aptituds i actituds en consonància amb els valors i principis del nostre sindicat.

Cal destacar les diferents experiències sindicals de l'equip, des de l'exercici de les funcions de delegat o delegada al centre de treball o l'assumpció d'altres responsabilitats sindicals en l'àmbit federatiu o territorial.

La nostra formació acadèmica i d'especialització es recolza en persones amb estudis en Dret, Relacions Laborals, Història, tècnics superiors en Salut Laboral, Psicologia, Gestió i Administració de l'Empresa o altres matèries que combinades amb un alt grau d'autodidactisme i actualització permanentment, fa que aquest equip multidisciplinari conjugui l'experiència sindical i el rigor tècnic.

El mateix equip de l'Escola de Formació Sindical de CCOO de Catalunya dissenya, redacta i actualitza els materials propis, que són aprofitats també per delegats i delegades de fora de Catalunya i amb un bon nivell de capacitació en idiomes té la voluntat estratègica de compartir projectes europeus de formació sindical, participar-hi i implicar-s'hi.

El nostre equip també compta amb un bon equilibri entre dones i homes, diversitat intergeneracional, de procedència d'activitat professional, de vincle amb el sindicat, etc. És a dir, som un equip actiu, dinàmic, compromès i amb una ferma voluntat de desenvolupar la nostra feina al millor possible.

Perquè la formació sindical és un dret i alhora un deure per a totes les persones que conformem
CCOO.

Us esperem a l'aula!