Inici

contrast

Escola de Formació Sindical

Catàleg de cursos

La importància d'un itinerari formatiu coherent

L'oferta actual és fruit d'un llarg procés de disseny d'accions formatives relacionades entre elles, pensades per donar resposta a les necessitats i els reptes de les persones afiliades i, especialment, dels delegats i delegades, i als quadres sindicals de CCOO de Catalunya.

Aquesta oferta destaca el compromís amb el nostre sindicat i el desenvolupament de les tasques sindicals amb determinats nivells formatius, tenint en compte que el perfil dels participants s'estableix en funció dels objectius del curs i no per una elecció subjectiva o de disponibilitat del participant. El nombre de participants tindrà en compte les homogeneïtats del grup requerides perquè l'acció pugui aconseguir un mínim d'èxit.

L'oferta s'estructura en sis àrees diferents en les quals hem de desenvolupar l'acció sindical de la nostra organització i, alhora, cadascuna d'aquestes àrees té tres graus o cicles: coneixements generals, que permet adquirir els coneixements més imprescindibles; ampliació, que permet aprofundir i ampliar els coneixements adquirits en el cicle anterior; i especialització, amb el qual es tanca l'itinerari formatiu que haurà estat dissenyat per cobrir les necessitats de l'organització federativa o territorial de què es tracti.

Per evitar trencar la dinàmica del cursos i obtenir un major aprofitament d'aquests, és necessari participar en primer lloc al Curs Bàsic de Formació Sindical. D'igual manera, si una vegada s'ha realitzat el Curs Bàsic de Formació Sindical es vol aprofundir en l'itinerari de prevenció de riscos laborals, serà necessari participar en primer lloc al Curs Bàsic de Salut Laboral i a partir d'aquí ja es podrà participar en els diferents cursos del itinerari de salut laboral. A continuació poder consultar tota la oferta formativa amb alguns suggeriments sobre l'itinerari.Si tens algun dubte sobre l'itinerari pots contactar amb el responsable de formació sindical de la teva federació o territori.

Feu clic per descarregar-vos l'oferta de formació sindical del 2017

Aquesta oferta genèrica, com a conseqüència de les retallades de recursos que han patit els plans intersectorials, l’hem hagut d’adaptar a la disponibilitat dels mateixos per donar la millor sortida a les necessitats sindicals.

Actualment i, per aquest any 2017 tenim la següent oferta:

ATENCIÓ: només els delegats i delegades de CCOO de Catalunya poden preinscriure's als cursos de l'Escola de Formació Sindical.

Si ets delegat o delegada i t'interessa realitzar algun dels cursos que oferim omple la següent sol•licitud de preinscripció i envia-la a formacio@ccoo.cat

Aquelles sol•licituds que no estiguin fetes per representants dels treballadors no es tindran en compte.

Afilia't

i-gesform