Inici

contrast

Escola de Formació Sindical

Notícies

Finalitza el curs de formació sindical per a nous quadres realitzat amb la federació d'Indústria de CCOO

El desenvolupament de les organitzacions sindicals tant territorials com federatives requereix la incorporació de noves persones amb compromís sindical a les seves estructures. Aquestes persones han d'estar ben formades i s'han d'impregnar dels valors de CCOO. La federació d'Indústria de CCOO ha fet un pas en aquest sentit promovent i seleccionant un grup de 22 delegats i delegades que participaran en un procés formatiu en diferents fases. Aquesta primera fase ha finalitzat al mes de desembre i cap al febrer tenim projectat realitzar la segona fase amb nous temes d'interès sindical

L'Escola de Formació Sindical posa en marxa un nou curs per reforçar el paper de la representació sindical en els plans de formació a l'empresa

Els canvis que s'han produït en el sistema de formació per a l'ocupació, a ran de la promulgació de manera unilateral per part del Govern, del Reial Decret Legislatiu 4/2015, fa imprescindible reforçar el paper de la representació sindical en aquest àmbit. Hem d'orientar, informar i assessorar als nostres representants a les empreses, perquè facin un seguiment i propostes per no renunciar a una formació que continua sent un dret individual de les persones i un element clau en la promoció professional i la qualitat de l'ocupació.

L'Escola de Formació Sindical ha participat a l'itinerari formatiu per formar euroformadors i euroformadores de l'Institut Sindical Europeu (ETUI)

L'Escola de Formació Sindical de la CONC, ha participat activament en el projecte de formar sindicalistes de diferents països, per tal d'obtenir el títol d'euroformador i formar part de la xarxa d'euroformadors de l'ETUI. Aquest fet, proporciona a la nostra organització l'oportunitat de comptar amb un euroformador per poder desenvolupar projectes formatius lligats als nous reptes plantejats pel sindicat a l'àmbit de la formació sindical.

Cursos per a treballadors amb diversitat funcional auditiva i de llengua de signes

L'Escola de Formació Sindical i la Secretaria de la Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya han començat a organitzar conjuntament diversos cursos relacionats amb la problemàtica dels treballadors i les treballadores amb diversitat funcional auditiva (persones sordmudes).

Taller de gestió de la diversitat intercultural a l'empresa

Des de l'Escola de Formació Sindical, juntament amb el Departament de Migracions de la CONC, i amb la col·laboració de la Unió Intercomarcal del Vallès Occidental - Catalunya Central, hem portat a terme un taller formatiu en el qual han participat 12 persones de diferents empreses, sectors i estructures del sindicat.

Nova edició de cursos de reciclatge per a assessors i assessores sindicals

Aquesta és una formació eminentment pràctica que pretén donar eines útils en el treball diari als equips d'assessorament de la nostra organització i que hem organitzat conjuntament entre l'àmbit d'assessorament de la Secretaria d'Acció Sindical i l'Escola de Formació Sindical de la CONC.

Finalitza la primera fase de la formació sindical de cohesió d'equips amb una alta participació de les estructures territorials i federatives

La participació i implicació de les persones amb responsabilitats en diferents àrees de treball de les organitzacions participants, va permetre aprofundir en el coneixement de la missió de la nova organització, l'alineació en els objectius i mètodes del pla de treball, i reforçar una cultura de cooperació interna i de treball en equip.

Vídeo de la 23a Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya

Celebrada a l'Hospitalet de Llobregat.

XXIII Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya, amb el lema 'La defensa dels valors i dels drets: memòria, sindicalisme i ciutadania'

Dies 8 i 9 de juliol, al Centre Cultural Bellvitge-Gornal de l'Hospitalet de Llobregat.

Procés de constitució d'una secció sindical: vídeo explicatiu

Les pràctiques d'acció sindical realitzades permeten posar en valor el treball realitzat pels delegats i delegades assistents al curs i, a la vegada, donar informació a l'organització a la qual pertany l'alumne, de l'activitat sindical desenvolupada.

El passat 18 de juny, va finalitzar el Curs de mètodes i temps dintre de l'especialitat d'organització del treball que va començar a l'abril

Aquesta acció formativa ens ha de permetre disposar de més recursos per donar més alternatives a l'hora d'enfrontar els processos d'organització del treball que es plantegen a les empreses

S'inicien els cursos de formació sindical en Cohesió d'equips pertanyents al Projecte Organitzatiu per a la reforma interna

Aquestes accions formatives s'enquadren dintre del Projecte Organitzatiu per a la reforma interna, que suposen els processos de fusió que s'estan donant tant a organitzacions federatives i territorials

L'Escola de Formació Sindical porta a terme uncurs de formació per assessors i assessores que hi col·laboraran al servei INFOATUR de la CONC.

El curs es va realitzar a les instal·lacions de Via Laietana, els dies 26 de març i el 9 d'abril amb la participació de 23 persones de diferents Organitzacions i Unions Territorials.

Nou curs de Dret de la Seguretat social per a quadres sindicals de la CONC.

L'objectiu general d'aquesta iniciativa es facilitar eines i coneixements tècnics i jurídics per desenvolupar les capacitats i les habilitats de les persones assistents al curs.

Participació en el projecte formatiu del Barcelonès Nord per a persones aturades

L'equip de formadors i formadores de l'Escola de Formació Sindical va impartir formació a més de 200 persones aturades en el marc de Xarxa Local d'Intermediació i Relació amb les Empreses, durant els mesos d'octubre a desembre de 2013. L'Escola de Formació Sindical hem realitzat diferents tallers grupals per donar a conèixer més profundament el marc legal de les relacions laborals.

Curs d'organització de projectes sindicals amb l'Institut Sindical Europeu (ETUI)

L'objectiu principal del curs va ser satisfer la necessitat de les organitzacions confederades de tenir persones preparades per poder desenvolupar projectes organitzatius i d'acció sindical dintre de la seva organització.

L'Escola de Formació Sindical de la CONC realitza formació per al centre de Formació Ocupacional “Perifferics C&F SL” a Mollet del Vallès

L'Escola de Formació Sindical de CCOO de Catalunya ha col·laborat en la impartició d'un mòdul de salut laboral i ergonomia de 6 hores de durada, dintre de l'acció formativa anomenada “Enregistrament de dades” que s'ha dut a terme al centre Perifferics C&F SL.

L'Escola de Formació Sindical de CCOO de Catalunya col·labora amb l'Ajuntament de l'Hospitalet en un pla d'ocupació

L'Escola de Formació Sindical de CCOO de Catalunya ha impartit 20 hores de docència del mòdul formatiu de Drets i Deures Laborals, mòdul inclòs en el Pla metropolità de suport a les polítiques socials municipals 2012-2013.

Comencen els cursos de formació sindical del Pla 2012

L'Escola de Formació Sindical torna a oferir cursos per a delegats i delegades sindicals dins el Pla de Formació Intersectorial de Catalunya 2012.

Segona jornada de la 21a Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya

Resum de les intervencions de la segona jornada de la 21a Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya.

Primera jornada de la 21a Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya

La presentació de la 21a Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya ha estat a càrrec d'Ovidi Huertas, secretari general de la Unió Comarcal del Vallès Oriental - Maresme, i de Joan Mora, alcalde de Mataró.

XXI Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya

Dies 11 i 12 de juliol al Tecnocampus Mataró-Maresme.

NOUS CURSOS PER A SINDICALISTES I PERSONAL DE CCOO

Amb motiu de l'alta demanda de places per a l'acció formativa “Generar webs amb Google Sites” i com que s'han exhaurit immediatament les places, s'ha cregut convenient organitzar nous cursos a principis de juliol.

No et quedis sense plaça!!!

El Centre de Formació de Persones Adultes Manuel Sacristán, fruit d'un conveni entre el Departament d'Ensenyament i CCOO, ofereix cursos de formació per als treballadors i les treballadores i, d'aquesta manera, facilitar la possibilitat d'aconseguir una feina o de millorar les perspectives professionals.

Jornada “Sindicat i valors “ a Girona

El passat divendres 25 de maig es va fer la jornada sindical “Sindicat i valors” als locals de CCOO de Girona. Durant la jornada es va presentar el llibre Ètica i valors amb el seu autor, Jordi Barra, també hi van participar Josep Maria Romero, secretari de Formació Sindical i Cultura de CCOO de Catalunya, i Bartomeu Compte, secretari general de CCOO de les Comarques Gironines.

Jornada formativa de comitès d'empresa europeus de CCOO de Catalunya

L'àmbit de Política Internacional organitza la jornada de comités d'empresa europeus amb el títol “EN DEFENSA DE L'OCUPACIÓ DE QUALITAT A EUROPA”. La jornada en què col·labora l'Escola de Formació Sindical, tindrà lloc el divendres 8 de juny al saló d'actes de CCOO de Catalunya.

CURS EN LÍNIA, 100% VIRTUAL, D'INTRODUCCIÓ A LA FORMACIÓ SINDICAL

L'Escola de Formació Sindical enceta una primera experiència de formació a distància adreçada a l'actiu sindical amb dificultats per participar a la formació sindical o que no poden accedir-hi per diversos motius. És un curs de 25 hores, 100% virtual,on l'alumne participa a través d'un campus virtual (formació, participació i informació) al web dissenyat per un centre de formació i supervisat per l'equip docent de l'Escola de Formació Sindical de CCOO de Catalunya.

CCOO Osona organitza la xerrada: “Sanitat pública, de l'excel·lència a la beneficiència?", dins el cicle “Això no és una crisi, és una estafa”

Serà a càrrec de FRANCESCA ZAPATER, metgessa de família d'atenció primària, membre de FOCAP. El 27 d'abril, a les 19 hores al Centre Cívic Can Pau Raba (C/ Raval Cortines, 24, Vic). Ens preguntarem si és un canvi de tendència o simplement una casualitat, i si les retallades ja afecten la salut de les persones.

Trobada amb l'Escola de Formació Sindical de TUC, de Nottingham

Helen i Colin Nolan, de l'Escola de Formació Sindical de TUC, a Nottingham, Unionlearn, han visitat aquesta setmana la nostra escola. Vam poder conèixer el contingut i el funcionament de la formació sindical a Anglaterra, així com conèixer de quina manera la crisi està afectant els treballadors i treballadores anglesos.

L'Escola de Formació Sindical s'implica a fons en la vaga general del 29 de març

El 29 de març, els membres de l'Escola de Formació Sindical van formar part activa entre els diferents grups de piquets que van recórrer tot Catalunya i van compartir aquest dia amb l'actiu sindical en general i el conjunt de treballadors i treballadores del país.

L'ESCOLA DE FORMACIÓ SINDICAL COL·LABORA EN LA IIIa JORNADA TÈCNICA "EUROPA: CRISI I POLÍTICA INDUSTRIAL"

La Federació d'Indústria i la Secretaria de Política Internacional de la CONC organitzen aquesta jornada el proper dimecres 11 d'abril, a partir de les 9.30 hores, al saló d'actes de Via Laietana (Barcelona). Les 2 ponències seran "Política industrial, economia productiva i estat del benestar" i "Les organitzacions sindicals davant la crisi: el procés de construcció d'una Europa Social".

Xerrada: “Reforma laboral 2012: de treballadors a servents?”

Xerrada sobre la Reforma Laboral 2012 a càrrec d'Eduardo Rojo a l'Universitat de Vic i organitzada pel comité d'empresa de la UVIC.

CCOO d'Osona organitza la xerrada: “El paper dels mitjans de comunicació davant la crisi: informació o propaganda"

A càrrec de David Bassas. President del Grup de Periodistes Ramon Barnils i membre de l'equip del programa Àgora, de TV3. Divendres, 2 de març, a les 18.30 hores. Al Centre Cívic Can Pau Raba. (C/ Raval Cortines, 24, Vic)

Assemblea de delegats i delegades a Barcelona

Aquest dijous, 23 de febrer, a les 10 h, s'ha fet una assemblea conjunta de CCOO i UGT a Barcelona. En ella s'han analitzat els aspectes me's negatius de la nova reforma laboral aprovada pel Govern del PP.

Assemblea de delegats i delegades a Barcelona

Aquest dijous, 23 de febrer, a les 10 h, es farà una assemblea conjunta de CCOO i UGT a Barcelona. En ella s'analitzaran els aspectes més negatius de la nova reforma laboral aprovada pel Govern del PP. L'assemblea se celebrarà al Pavelló Municipal d'Esports de la Vall d'Hebron (Pg. Vall d'Hebron, 166-176 -metro línia 3, parada Montbau-), i comptarà amb la presència de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, Josep Maria Álvarez, secretari general de la UGT de Catalunya, Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO, i Cándido Méndez, secretari general de la UGT.

L'ESCOLA DE FORMACIÓ SINDICAL I LA SECRETARIA DE COMUNICACIÓ IMPULSEN FORMACIÓ EN XARXES SOCIALS

Amb l'objectiu de desenvolupar el Pla estratègic de comunicació i facilitar eines i coneixements per utilitzar les xarxes socials al sindicat, des del nivell bàsic d'iniciació fins al de gestor d'espais organitzatius en xarxes socials, organitzem un CURS BÀSIC D'INTRODUCCIÓ A LES XARXES SOCIALS, adreçat a sindicalistes que necessitin formació bàsica en l'ús de les xarxes socials per a l'activitat sindical, i un altre de GESTORS D'ESPAIS SINDICALS EN LES XARXES SOCIALS (COMMUNITY MANAGER).

L'Escola de Formació Sindical de CCOO i la UOC organitzen un curs virtual de Contractació

En el marc del conveni de col·laboració signat entre ambdues institucions, que té com a objectiu desenvolupar accions formatives i recerca en els àmbits del món del treball, i amb la finalitat de facilitar eines i coneixements tècnics i jurídics per a desenvolupar les habilitats de les persones que en els diferents àmbits del sindicat treballen en la contractació als centres de treball, l'assessorament o la representació sindical, l'EFOSI i la UOC organitzen un curs de Contractació (nivell intermedi).

La Federació de Sanitat i l'Escola de Formació Sindical impulsen un projecte formatiu per a quadres i dirigents del sector sociosanitari

Els propers 27 de gener, 10 i 16 de febrer, tindrà lloc el projecte “Formació x l'acció”, que té com a objectiu proporcionar instruments a quadres emergents de la Federació de Sanitat per a la profundització del coneixement de l'organització de CCOO, el desenvolupament de l'acció sindical i el reforç de la cultura de la cooperació i el treball en equip.

COMENCEN NOUS CURSOS D'EINES INFORMÀTIQUES EN EL TREBALL

El mes de gener es realitzaran nous cursos pràctics, en format taller, que pretenen facilitar a sindicalistes i personal de CCOO un major aprofitament de les noves eines informàtiques de treball col·laboratiu a l'entorn de Google, com són el correu electrònic i l'agenda–calendari, l'edició de documents i l'accés a les eines a través del smartphone. Aquests cursos formen part del programa encetat l'any passat a l'Escola de Formació Sindical i la USC-Diconc per tal de potenciar i continuar desenvolupant les habilitats i els coneixements en noves tecnologies per part de l'actiu sindical de CCOO.

Josep Fontana: 'La contribució del moviment dels treballadors i treballadores per a consolidar l'estat del benestar'

Josep Fontana participarà a una trobada amb quadres i dirigents sindicals de CCOO per tractar sobre la contribució del moviment dels treballadors i treballadores per consolidar l'estat del benestar i els drets de ciutadania, el divendres 20 de gener a les 12 hores, a la sala d'actes de CCOO.

Conferència “De la democràcia a la mercadocràcia” a càrrec de Toni Comin

"El poder financer ocupa llocs clau de la Unió Europea. Almenys 14 estats han col·locat banquers o gestors de fons d'inversió al capdavant dels ministeris d'Economia o bancs centrals. Experts denuncien un "cop d'estat" financer". Diari Público del 4 de desembre de 2011. Dins el cicle AIXÒ NO ÉS UNA CRISI, ÉS UNA ESTAFA, aquest mes de gener hi tindrà lloc una xerrada sobre el paper que estan jugant els governs en la crisi.

Curs de qualificacions professionals i acció sindical

Des de l'Escola de Formació Sindical i l'àmbit de Qualificacions i FP de la Secretaria de Socieconomia i, mitjançant el Pla intersectorial de la CONC, oferim als quadres sindicals la possibilitat de participar en el "Curs de qualificacions professionals i acció sindical" amb l'objectiu de facilitar eines i coneixements per desenvolupar les capacitats i les habilitats de les persones que en els diferents àmbits del sindicat treballen el sistema i el procediment de qualificacions professionals.

Nou curs de Dret de Seguretat Social

L'Escola de Formació organitza un nou curs de Dret de Seguretat Social. L'objectiu d'aquesta acció formativa és poder facilitar eines i coneixements tècnics i jurídics per a desenvolupar les capacitats i les habilitats de les persones que en els diferents àmbits del sindicat treballen per l'assessorament i/o representació sindical.

Curs d'anglès intermedi i anglès avançat per a sindicalistes

L'Escola de Formació Sindical, amb la col·laboració de la Secretaria de Política Internacional, organitza cursos d'anglès de nivell intermedi i nivell avançat per a diferents estructures del sindicat i delegats i delegades de comitès d'empresa europeus.

L'Escola de Formació Sindical fa una sessió formativa d'actualització en Seguretat Social i càlcul de prestacions

La Federació de Pensionistes i Jubilats convoca una acció formativa adreçada a quadres sindicals i afiliats jubiliats al voltant del coneixement sobre les novetats en matèria de Seguretat Social arrel de l'última Reforma legislativa pactada entre govern i agents socials. La jornada, que tindrà lloc el divendres 28 d'octubre a la sala de la Federació d'Indústria de la 3a planta de Via Laietana 16 (Barcelona) de 10 a 14 hores, es complementarà amb una sèrie de casos pràctics en el càlcul de prestacions per jubilació, orfandat, viduïtat, etc.

Jornada sobre Temps de treball i reforma de la negociació col·lectiva

L'Escola de Formació Sindical organitza una jornada debat sobre la incidència de la reforma de la negociació col·lectiva en matèria de temps de treball, que serà impartida per Albert Pastor, doctor en Dret i professor de Dret del treball i de la Seguretat Social de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Mobilitzacions en la Jornada Mundial pel Treball Digne 2011

Amb motiu de la Jornada Mundial pel Treball Digne 2011, convocada per la Confederació Sindical Internacional (CSI) el 7 d'octubre des del 2008, enguany s'han fet diferents manifestacions i concentracions a Catalunya, concretament el dijous 6 d'octubre. L'Escola de Formació Sindical va fer difusió de la Jornada Mundial pel Treball Digne en tots els cursos que es porten a terme i va participar en algunes de les concentraciones que es van dur a terme durant el matí.

La FI.CCOO.CAT dóna eines als seus quadres sindicals per defensar millor els drets de les persones treballadores

Al voltant de 80 assessors i quadres sindicals del conjunt del territori, que intervenen en les negociacions a les empreses i que fan assessoraments individuals i col·lectius en els sectors del metall, la mineria i l'energia elèctrica, van participar en les jornades de formació i reflexió sindical convocades per la FI.CCOO.CAT amb suport de l'Escola de Formació Sindical de CCOO de Catalunya. L'organització es mostra satisfeta per la bona acollida de les ponències, ja que s'ha acomplert l'objectiu que s'havien marcat: donar-los les eines necessàries per afrontar els canvis que impliquen les recents reformes legislatives en matèria laboral, mercantil i de la Seguretat Social, per defensar els drets dels treballadors i treballadores.

Nous cursos de català per al període 2011-2012

Ja podeu consultar la programació inicial de cursos de català prevista per al curs 2011-2012, que inclou els organitzats pel Centre de Formació de Persones Adultes Manuel Sacristán i els del Pla intersectorial de formació contínua organitzats per l'Escola de Formació Sindical i la Fundació Paco Puerto.

Taller de comitès europeus a Brusel·les

Del 27 al 30 de juny de 2011, una delegació de CCOO de Catalunya, composta entre d'altres pel coordinador docent de l'Escola de Formació Sindical, va assistir a un taller sobre comitès d'empresa europeus a Brusel·les.

“Conveni de col·laboració entre la Universitat de Barcelona i la Comissió Obrera Nacional de Catalunya”.

Signat el nou acord entre la Universitat de Barcelona i la Comissió Obrera Nacional de Catalunya per a la realització d'activitats de recerca i extensió universitària.

Acte de lliurament de diplomes al Baix Llobregat

L'Escola de Formació Sindical i la Unió Comarcal van organitzar el dilluns 11 de juliol, als locals sindicals de Cornellà, un acte de lliurament de diplomes amb més d'un centenar de delegats i delegades sindicals que han intervingut en l'itinerari formatiu en aquest últim curs.

La 19a Escola d'Estiu de CCOO de Catalunya es clou enmig d'una reflexió sobre el preocupant estat de la informació

Amb més d'un centenar de participants, xifra rècord en les seves 19 edicions. Feu clic per veure els vídeos de les intervencions.

Acte de lliurament de diplomes a delegats i delegades

El passat 1 de juliol va tenir lloc l'acte de lliurament de diplomes als delegats i delegades que han participat en cursos de formació sindical al Barcelonès durant aquest curs 2010-2011. Delegats i delegades de diferents sectors i empreses van omplir la sala d'actes de via Laietana.

19a Escola d'Estiu

Amb el títol "Construint alternatives des de la proximitat i els valors", se celebra els dies 6 i 7 de juliol de 2011 a Castelldefels.

Es presenta la memòria d'activitat dels plans de formació 2009

L'Escola de Formació Sindical en el marc del Pla intersectorial de Catalunya ha executat, entre el setembre de 2009 i el setembre de 2010, 312 cursos i 11.344 hores de formació adreçades a 5.246 delegats i quadres sindicals de CCOO de Catalunya.

El coordinador docent de l'Escola de Formació Sindical, entrevistat a Lo Sindicat

L'entrevista a Miquel Tarrés planteja, entre d'altres elements, els objectius de CCOO envers la formació sindical, els diferents àmbits de la nostra escola i el seu projecte pedagògic, així com l'oferta formativa adreçada a representants legals dels treballadors, quadres i dirigents del sindicat.

Luis García Montero ha participat en el seminari “Valors en temps de crisi”

El crític literari i analista social Luis García Montero va participar en un diàleg a CCOO sobre l'ètica i els valors del sindicalisme. Vegeu-ne el vídeo.

El crític literari i analista social LUIS GARCÍA MONTERO participa en un diàleg a CCOO sobre l'ètica i els valors del sindicalisme

El divendres 29 d'abril es presenta el llibre "Ètica i valors del sindicalisme", de l'autor JORDI BARRA, a la sala d'actes de la seu de CCOO a Barcelona. Es tracta d'una reflexió interna sobre els valors que representa el sindicalisme de CCOO, resultat de les impressions expressades per una sèrie d'afiliats i afiliades de CCOO amb l'autor.

Nous cursos de formació sindical en col·laboració amb les universitats i adreçats a assessors i assessores sindicals

L'Escola de Formació Sindical posarà en marxa dos cursos: Dret individual del treball i Dret sindical, en col·laboració amb un equip de professors de diferents universitats de Catalunya (UAB, UPF, UOC, etc.).

L'Escola de Formació Sindical participa en una acció formativa de l'ETUI

L'Escola de Formació Sindical, a través de la formadora Lorena Castro, ha participat en una acció formativa ("Eurotrainers 2"), de l'ETUI, l'Institut Europeu de Formació Sindical. Aquest mes de febrer ha tingut lloc la segona part del curs ("Eurotrainers 2", a Vílnius, Lituània. En aquesta edició han participat formadors sindicals d'Anglaterra, Àustria, Itàlia, Finlàndia, Bulgària, Portugal, França i Espanya.

BECA D'ESTUDIS A L'ACADÈMIA EUROPEA DEL TREBALL

S'obre el termini per presentar sol·licituds per accedir a un curs de formació en l'àmbit del treball en un entorn global i europeu adreçat a persones sindicalment actives.

S'inicia el programa “Formació per a l'acció: treball, cultura i valors”

S'inicia el programa “Formació per a l'acció: treball, cultura i valors”, en què participen destacats i prestigiosos professors de la Universitat.

L'Escola de Formació Sindical en l'assemblea de delegats a La Farga de l'Hospitalet

Més de 5.000 persones van omplir el recinte de La Farga, de l'Hospitalet, on es va celebrar l'assemblea general de delegats i delegades de CCOO i UGT i que va comptar amb els màxims dirigents d'ambdós sindicats a nivell català i espanyol. L'Escola de Formació va volver col·laborar amb aquesta assemblea.

L'Escola de Formació Sindical organitza un curs de Dret de la Seguretat Social en col·laboració amb la Universitat

L'Equip de professors i professores que porten a terme el curs de Dret de la Seguretat Social pertanyen a l'UAB i l'UPF. Aquest curs s'enmarca en tota una sèrie de col·laboracions entre CCOO i diferents departaments de les Universitats.

L'Escola de Formació Sindical de CCOO de Catalunya presenta el seu nou web

L'Escola de Formació Sindical (EFS) és l'instrument del qual es va dotar CCOO de Catalunya per oferir eines formatives, habilitats i capacitats d'intervenció sindical en el centre de treball al seu actiu més important: els delegats i delegades i els quadres sindicals.

La lluita continua: mobilitzacions el 15 i 18 de desembre

L'Escola de Formació Sindical va formar part activa, amb la resta de l'organització, en el procés de vaga general però la lluita continua i, per tant, de nou hem participat en les diferents manifestacions dels últims dies.

Jornada sobre la gestió de la formació professional a Catalunya

La Federació d'Ensenyament de CCOO de Catalunya va organitzar, el passat divendres 15 de setembre, una jornada sobre la gestió de la formació professional a Catalunya a la sala d'actes del local del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16).

CCOO i Citilab signen un conveni de col·laboració

El conveni permetrà a la nostra Escola de Formació Sindical, l'aprofundiment en la formació i la capacitació dels quadres sindicals i delegats i delegades en general en les matèries on el Citilab presenta ja un ampli coneixement i experiència.

L'Escola de Formació Sindical pren part en l'èxit de la vaga general

Després de molts preparatius va arribar la vaga general. Repartits pels diferents indrets de Catalunya (Girona, Reus, Lleida i Barcelona) els diferents membres de l'Escola van participar activament en el seu desenvolupament.

Assistim al pregó de la Mercè

Dijous 23 de setembre, a la tarda, va tenir lloc el pregó de la Mercè a càrrec de Joan Margarit. Un dels seus famosos poemes fa referència a la vaga. CCOO i UGT van voler aprofitar també per rendir homenatge a Joan Margarit .

Acció divulgativa amb CCOO del Barcelonès a la Zona Franca

El passat 20 de setembre vam tornar a participar en una nova acció divulgativa de CCOO del Barcelonès sobre la propera vaga general del 29 de setembre. En aquest cas, va tenir lloc a la Zona Franca de Barcelona.

L'Escola de Formació Sindical al concert per a la vaga general

Formadors de l'Escola de Formació Sindical es van adherir a aquesta iniciativa i van estar a Sants per a donar el seu suport.

L'Escola de Formació Sindical fa acció divulgativa fora de les aules

El passat 15 de setembre l'Escola de Formació Sindical va col·laborar amb CCOO del Barcelonès en una acció informativa conjunta amb UGT.

L'Escola de Formació Sindical a l'Assemblea de delegats a la Farga de L'Hospitalet

El passat 14 de setembre l'equip de l'Escola de Formació Sindical va assistir a la assemblea de delegats a la Farga de L'Hospitalet amb 4500 delegats de CCOO i UGT.

Afilia't

i-gesform