Comerç, Hostaleria i Turisme

 contrast  

Des Comissions Obreres valorem el resultat de les eleccions com una mostra de confiança i suport dels treballadors / es a la tasca sindical que han realitzat els companys de CCOO del Comitè d'Empresa en els últims 4 anys.

CCOO revalida la majoria del comitè d'empresa del Grup Cortefiel en les eleccions sindicals celebrades el dia vuit de juny de 2011.


Foto

El dia 8 de juny de 2011 s'han efectuat les eleccions sindicals en el Grup d'empreses Cortefiel de l'agrupació de centres de Barcelona i província, obtenint novament Comissions Obreres la majoria en el comitè d'empresa.

El Grup Cortefiel el formen firmes com: Springfield, Cortefiel, women'secret, Pedro del Hierro i Milano, Grup que ocupen un important lloc en el sector del comerç del tèxtil, amb més de 2.000 treballadors a tot l'Estat i amb presència d'alguna de les seves firmes en 43 països de tot el món.

CCOO amb el 62'82% dels vots emesos ha tornat a revalidar la seva majoria, aconseguint 9 dels 13 membres de comitè a triar.


Des Comissions Obreres valorem el resultat de les eleccions com una mostra de confiança i suport dels treballadors / es a la tasca sindical que han realitzat els companys de CCOO del Comitè d'Empresa en els últims 4 anys.







Compartir a:
09/06/2011


Identificació
Usuari/a Password

què és això?
Idiomes


Cercador  
FECOHT Estatal
CCOO de Catalunya
Afilia't
Escola d'anglès

© CCOO de Catalunya | Avís legal

Aquesta pàgina compleix els estàndards del World Wide Web Consortium (W3C) i és accessible per a persones discapacitades.

Codi XHTML 1.0 Transitional vàlid! CSS Vàlid! Nivell A de les Directrius d'Accessibilitat per al Contingut Web 1.0 del W3C-WAI