Preinscripció per al curs 2020-2021

En aquesta notícia trobareu una selecció d'enllaços perquè us sigui més fàcil consultar les característiques dels estudis que oferim al centre.

De manera general, els nostres cursos són anuals: comencen al setembre i acaben al juny.

Al juny el Departament d'Educació obre un període de preinscripció i la matrícula de les places que s'hi assignen és al setembre. Cal dir que en la preinscripció les places s'assignen per sorteig i no per l'ordre en què s'hagi fet la sol·licitud. El Departament d'Educació assigna a cada persona un número aleatori i després realitza un sorteig per determinar el número a partir del qual s'ordenaran les preinscripcions (número de desempat).

Un cop començat el curs, la matrícula als nostres ensenyaments és viva: una persona es podrà matricular en aquells ensenyaments amb places disponibles, sempre que el seu nivell sigui l’adequat per seguir les classes amb normalitat. S'anirà informant periòdicament de les vacants al web del centre.

Terminis

Tot els llistats relacionats amb el procés de preinscripció es podran consultar aquí, a partir de les 16 h (sempre que el Departament d’Educació ens els hagi facilitat).

• Publicació de l’oferta de places disponibles per al curs 2020-2021: 12 de juny.
  • Termini per presentar la sol·licitud de preinscripció: del 15 al 29 de juny de 2020. La sol·licitud s'ha de presentar per correu electrònic. En casos excepcionals es pot fer presencialment, però s'ha de sol·licitar cita prèvia a través d'aquesta aplicació informàtica (encara no disponible). Només s'atendrà presencialment els dies 22 (matí i tarda), 23 (matí), 25 (matí i tarda) i 26 (matí).
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 6 de juliol de 2020.
  • Sorteig del número de desempat: 7 de juliol de 2020, a les 11 h, al Departament d'Educació (Via Augusta, 202-226, Barcelona).
  • Termini per presentar reclamacions: del 7 al 10 de juliol de 2020. La reclamació es podrà presentar per correu electrònic. En casos excepcionals, amb cita prèvia.
  • Llista ordenada definitiva de sol·licituds: 14 de juliol de 2020.
  • Publicació de les llistes d’admesos i exclosos (per activitats) i de la llista d’espera: 16 de juliol de 2020.

Com fer la sol·licitud?

Heu de descarregar la sol·licitud de preinscripció i emplenar-la directament (es tracta d’un PDF emplenable). NO CAL SIGNAR-LA.

En la sol·licitud podeu posar diferents cursos i torns i fins i tot també altres centres, però només podeu tramitar una sol·licitud, en concret en el centre que poseu en primer lloc. Si no ho feu d’aquesta manera, el Departament d’Educació invalidarà totes les sol·licituds que feu.

Del 15 al 29 de juny, heu d’enviar per correu electrònic la sol·licitud i la documentació identificativa i acreditativa dels criteris al·legats (escanejada o fotografiada per les dues cares) a l'adreça cfa-manuel-sacristan@xtec.cat.

Des del centre us contestarem conforme hem rebut el correu i hem tramitat la sol·licitud. Si hi hagués qualsevol incorrecció o tinguéssim algun dubte, ens posaríem en contacte amb vosaltres.

De manera excepcional es pot presentar presencialment, però s'ha de sol·licitar cita prèvia a través d'aquesta aplicació informàtica (encara no disponible). Només s'atendrà presencialment els dies 22 (matí i tarda), 23 (matí), 25 (matí i tarda) i 26 (matí). En aquest casos caldrà que porteu original i fotocòpia de la documentació sol·licitada. Heu de venir sols, sense acompanyants, usar mascareta i portar el vostre propi bolígraf.

Documentació que cal presentar

Tothom haurà d'entregar:

Només per al GESO, CAM, PPACFGS i COMPETIC 3 s'ha de portar la següent documentació complementària:

GESO Documentació acadèmica que acredita els estudis anteriors: títols oficials, el llibre d'escolaritat, l’historial acadèmic o certificats oficials de notes (els butlletins i els informes d’avaluació no són vàlids).

Menors d'edat:

Menors que encara no compleixin els 18 anys durant el 2020:

• Documentació acreditativa que permeti l'accés als estudis:

• Els alumnes amb contracte laboral: document acreditatiu d'afiliació a la Seguretat Social o, si no tenen obligació d'estar afiliats, la certificació del familiar titular de l'empresa i la declaració dels tutors legals.
    • Els alumnes que estan en procés d'obtenció d'un permís de treball: documentació acreditativa corresponent.
    • Els alumnes que són esportistes d'alt rendiment i comparteixen ensenyaments: certificat acreditatiu expedit pel Consell Català de l'Esport.
    • Els alumnes que cursen o han cursat els programes de qualificació professional inicial o els programes de formació i inserció: certificat en què consti que l'han cursat o l'estan cursant.
    • Els alumnes que participen al programa "Joves per l'ocupació": documentació acreditativa expedida per l'entitat on han desenvolupat el programa.

Si no es compleixen els requisits anteriors, la preinscripció està condicionada a l'autorització de la gerent del Consorci d'Educació de Barcelona.
CAM Documentació acadèmica que acredita els estudis anteriors: títols oficials, el llibre d'escolaritat, l’historial acadèmic o certificats oficials de notes (els butlletins i els informes d’avaluació no són vàlids).

Menors d'edat:

PPACFGS Documentació acadèmica que acredita els estudis anteriors: títols oficials, el llibre d'escolaritat, l’historial acadèmic o certificats oficials de notes (els butlletins i els informes d’avaluació no són vàlids).
COMPETIC 3 Certificat de superació de COMPETIC 2 o de l'ACTIC mitjà.

22/05/2020