Altres notícies

Continuem actius!

Benvolguts alumnes del CFA Manuel Sacristán,
En primer lloc, esperem que tots estigueu bé. Com sabeu, estem vivint uns moments crítics i per responsabilitat social és important reduir la mobilitat i que tothom es quedi a casa per combatre el coronavirus.
El professorat es manté actiu darrere de la pantalla i està a la vostra disposició. En la mesura que pugueu, us animem a reforçar els continguts treballats a classe o altres que puguin ser del vostre interès. Segur que així serà més suportable el confinament.
En aquest sentit, contactarem amb vosaltres per saber com esteu i donar-vos indicacions. Paral·lelament podeu consultar els webs de recursos i posar-vos en contacte amb nosaltres per correu electrònic quan ho necessiteu.
Esperem veure-us molt aviat a les aules. Molts ànims a tothom!
L'equip del CFA Manuel Sacristán.

més informació »

S'ajornen les proves d'accés als cicles formatius

El Departament d'Educació ens ha notificat avui, 18 de març, que s'ajornen les proves d'accés als cicles formatius, tant de grau mitjà com de grau superior. També ha tancat l'accés a les diferents aplicacions d'inscripció a les proves.
Encara no hi ha cap nova data prevista de realització de les proves, atenent la situació tan extraordinària en què ens trobem. Els alumnes que ja s'hi han inscrit no s'han de preocupar, no hi perden cap dret.
Gràcies per la vostra comprensió.

Se suspenen les classes del 13 de març fins a nou avís

Us comuniquem que el centre estarà tancat del 13 de març fins a nou avís, seguint les instruccions del Consorci d'Educació de Barcelona. Si per motius urgents us heu de posar en contacte amb nosaltres, podeu escriure al correu del centre. Us mantindrem informats des d'aquest mateix web i les xarxes socials.

S'ajornen les proves lliures per a l'obtenció del GESO del divendres 13 de març

D'acord amb les indicacions rebudes per l'Àrea de Gestió de Proves del Departament d'Educació, s'ajornen les proves lliures per a l'obtenció del GESO del divendres 13 de març. Quan se sàpiga alguna cosa més, el Departament d'Educació o la comissió avaluadora es posarà en contacte amb vosaltres.

Punt d'informació i orientació

El CFA Manuel Sacristán com a punt d'informació i orientació.

Voluntariat per la llengua

Vols formar part d'una parella lingüística?