Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà dijous, 27 de febrer, a les 11 hores, a l'Auditorio Marcelino Camacho de Madrid (c/Lope de Vega, 40)

CCOO de Catalunya participarà a l'acte "Mujeres en clave violeta" a Madrid

Una delegació d’unes 60 delegades de CCOO de Catalunya es desplaçarà demà dijous, 27 de febrer, a Madrid, per participar en l’acte “Mujeres en clave violeta” que organitza la Confederación Sindical de CC.OO. Tindrà lloc demà a les 11 hores, a l’Auditorio Marcelino Camacho de Madrid (c/Lope de Vega, 40).

A uns dies del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones, aquesta assemblea vol ser un reconeixement i una valoració del protagonisme i la determinació de les dones de CCOO, i també vol ser un espai on s’exploraran i s’analitzaran els obstacles, conquestes i desafiaments a què s’enfronten les dones en l’organització, en les feines i en la societat.

Participaran, entre d’altres, el secretari general de CC.OO., Unai Sordo, i la secretària de Dones i Igualtat de CC.OO., Elena Blasco Martín, i el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, també hi assistirà.

El programa de l’acte es pot consultar a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de febrer de 2020