T’agradaria conèixer una mica més l’Àmbit LGTBI de CCOO?

Et convidem a la trobada que organitzem el dia 11 de febrer, a les 18 h, a la seu de CCOO de Catalunya

A CCOO de Catalunya treballem cada dia perquè els drets socials de les persones lesbianes, gais, transsexuals, bisexuals i intersexuals (LGTBI) estiguin garantits a la feina i a tot arreu.

La igualtat de tracte, el respecte i la dignitat de les persones LGTBI han d’estar garantits en les lleis i també en les pràctiques. Per combatre la discriminació, directa o indirecta, per raó d’orientació sexual i d’identitat de gènere en l’àmbit laboral, CCOO de Catalunya compta amb l’Àmbit LGTBI.

L’Àmbit LGTBI està format per tots els companys i companyes de CCOO que volem accelerar el camí cap a una societat lliure de discriminacions i LGTBIfòbia.

L’Àmbit LGTBI té els objectius següents:

• Combatre la discriminació laboral i social per opció sexual i d’identitat de gènere.
  • Lluitar per erradicar l’homofòbia, la lesbofòbia, la bifòbia i la transfòbia.
  • Sensibilitzar tota l’estructura de l’actiu sindical sobre la diversitat sexual.
  • Reforçar la transmissió de valors de diversitat LGTBI en el món del treball.
  • Dotar l’estructura de CCOO d’instruments contra l’homofòbia.
  • Treballar de manera transversal per fer arribar a delegats i delegades i seccions sindicals les eines per combatre i prevenir l’homofòbia al lloc de treball.
  • Realitzar campanyes d’afiliació per al col·lectiu de les persones LGTBI.
  • Gestionar la diversitat sexual en l’àmbit laboral i en la formació sindical.

Et vindria de gust aprendre, ajudar i col·laborar per assolir que el lloc de treball sigui un lloc respectuós, lliure i sense prejudicis, sense discriminació, sense exclusió… és a dir: un espai de llibertat on cada persona pugui expressar-se lliurement?

Et convidem a la trobada que organitzem el dia 11 de febrer, a les 18 h, a l’Espai l’Assemblea, a la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona), la qual serà conduïda per Marta Ortega, tècnica d’igualtat a la Unitat d’Igualtat de la Universitat de Barcelona (UB), agent d’igualtat i investigadora de Tàcita Muta a la UB.

Podràs participar en una pluja d’idees sobre tot allò que t’agradaria millorar i entre tots i totes, mitjançant diferents debats, decidirem com aconseguir-ho.

A més, hi haurà un pica-pica per recobrar forces.

Lluitem per un món millor!

T’hi esperem!

Aquí pots veure el cartell de la trobada per conèixer una mica més l’Àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya
Aquí pots veure el tríptic de la trobada de l’Àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya