Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Assessorament i acompanyament

CCOO signa uns protocols a l'Hotel W Barcelona (Hotel Vela) contra les violències masclistes

CCOO signa els protocols d’atenció de les persones treballadores víctimes de violència de gènere i el de prevenció i abordatge de l’assetjament sexual i per raó de sexe a l’Hotel W Barcelona (Hotel Vela). A la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya ens felicitem d’haver impulsat, acordat i signat aquests dos protocols a l’Hotel W Barcelona com a eines útils en la lluita contra les violències masclistes i per la defensa dels drets de les dones.

El protocol per a la prevenció i l’abordatge de l’assetjament sexual i per raó de sexe recull una sèrie de mesures que garantiran un tracte just durant la investigació, i que les persones estiguin assessorades i acompanyades en tot moment, garantint mesures cautelars durant la investigació, confidencialitat, celeritat, informació a totes les parts i mesures preventives.

El protocol per a les dones que han patit o pateixen violència de gènere garanteix que les treballadores gaudeixin dels drets que els atorga la Llei orgànica 1/2004 de esures de protecció integral a víctimes de violència de gènere i algunes millores per sobre de la llei.

CCOO impulsarà l’aplicació d’aquestes eines al W Barcelona i espera poder estendre aquestes mesures a altres empreses del sector per defensar i millorar els drets laborals de les víctimes de violència de gènere i de les persones que pateixen assetjament sexual i per raó de sexe a l’empresa, contribuint així a l’erradicació de les violències masclistes i garantint l’exercici dels seus drets laborals.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de juliol de 2019