Identificació

Idiomes

Dissabte, 29 de juny, manifestació a Barcelona

CCOO de Catalunya commemora el Dia de l'Orgull LGTBI+

El 28 de juny, CCOO de Catalunya commemorarà el Dia de l’Orgull LGTBI+ per refermar el rebuig a qualsevol violència o discriminació contra el col·lectiu LGTBI+,  tant en l’àmbit laboral com en la societat en general.

CCOO forma part i dona suport als actes de la Comissió Unitària 28 de Juny per a l’alliberament de lesbianes, gais, bisexuals, persones trans i intersexuals. Precisament enguany se celebra el 50è aniversari dels aldarulls d’Stonewall, quan la policia de Nova York va irrompre al bar The Stonewall Inn, freqüentat per transexuals, lesbianes, bisexuals i gais, però també per persones de diferents races, migrades i marginades socials, per tancar-lo, i es va produir una autèntica revolta als carrers per part de la comunitat LGTBI+.

Entre d’altres accions, CCOO fa una crida a participar a la manifestació unitària que es farà a Barcelona el dissabte 29 de juny, que sortirà de la plaça de la Universitat, a partir de les 18.30 hores (i acabarà amb una festa popular a la mateixa plaça, a les 21 hores).

Els actes i el manifest de CCOO de Catalunya amb motiu del Dia de l’Orgull LGTBI+, els podeu trobar en aquest enllaç:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de juny de 2019