Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà dimecres, 15 de maig, a les 12 hores, al Centre LGTBI de Barcelona (c/ Comte Borrell, 22)

Acte "Feministes i diversxs: resistència democràtica en temps de Bolsonaro" amb l'activista Mónica Benicio

Demà dimecres, 15 de maig, l’Àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya i la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya organitzarà el debat titulat “Feministes i diversxs: resistència democràtica en temps de Bolsonaro”, amb Mónica Benicio, feminista brasilera, activista de drets humans i militant LGTBI (vídua de Marielle Franco, regidora de Rio de Janeiro, brutalment assassinada el 2018).

L’acte començarà a les 12 hores (si bé des de les 10.30 hores s’hi atendrà els mitjans que ho requereixin) i es farà al Centre LGTBI de Barcelona (c/ Comte Borrell, 22), conduït per Maria Dantas, jurista i activista social pels drets de les persones migrants, i recentment escollida diputada al Congrés dels Diputats.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de maig de 2019

Agenda:
Dimecres, 15 de maig, de 2019
10.30 h (atenció a la premsa); 12.00 h (debat)
Centre LGTBI de Barcelona - c/Comte Borrell, 22. BCN

14/05/2019