Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Acció al carrer, davant la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16), demà divendres, 23 de novembre, a les 12 hores

CCOO commemora el Dia Internacional per a l'Erradicació de la Violència envers les Dones

Amb el lema “Ens volem vives i lliures. Ens plantem!”, CCOO organitza diferents actes arreu de Catalunya per commemorar elDia Internacional per a l'Erradicació de la Violència envers les Dones, el 25 de novembre.

Demà divendres, 23 de novembre, es farà una acció al carrer al davant de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), a les 12 hores, amb participació d’Alba Garcia, secretària de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya.

D’altra banda, la Secretaria de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya participarà, el diumenge 25 de novembre, a la manifestació convocada per Novembre Feminista a les 11.30 hores a la plaça de la Universitat, a Barcelona, amb presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i el dilluns 10 de desembre, a la concentració mensual de la Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere a les 20 hores a la plaça de Sant Jaume de Barcelona.

Més informació dels actes i manifest de CCOO a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de novembre de 2018

Agenda:
Divendres, 23 de novembre, de 2018
a les 12 hores (acció al carrer)
Davant CCOO - Via Laietana, 16. Barcelona

Diumenge, 25 de novembre, de 2018
a les 11.30 hores (manifestació)
Plaça Universitat. Barcelona

22/11/2018