Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà dimarts, 13 de novembre, a partir de les 10.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

La Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO organitza una jornada contra les violències masclistes

Les violències masclistes són les violències que s’exerceixen contra les dones simplement pel fet de ser dones. Són l’expressió més greu i devastadora de la discriminació i de la situació de desigualtat, en el marc d’un sistema de relacions patriarcals. En totes les seves formes i manifestacions formen part de la vida quotidiana de les dones i es produeixen en el conjunt dels àmbits de les relacions socials i laborals.

Per parlar-ne, la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO ha organitzat una jornada demà dimarts, 13 de novembre, a partir de les 10.00 hores, a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa). Amb aquesta jornada i la participació de l’FSC en el conjunt d’actes al voltant del 25-N, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, volem manifestar de nou el nostre compromís per a l’erradicació d’aquest flagell social i agafar forces col·lectives per denunciar i actuar.

L’acte s’iniciarà amb la benvinguda i la conferència “Les violències masclistes. Les seves causes i com fer-hi front”, per part d’Alba Garcia, secretària de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya, i tot seguit hi haurà la taula rodona “L’acció contra les violències masclistes a les empreses”, per acabar amb la clausura a càrrec de Carme Figuerola, secretària de les Dones de l’FSC, i Manolo Fages, secretari general de l’FSC.

Podeu veure el programa complet a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de novembre de 2018