Setmana Europea de la Mobilitat, 2018

CCOO organitza un acte sobre la mobilitat amb perspectiva de gènere i la Ruta activa 2018

CCOO de Catalunya ha organitzat diversos actes amb motiu de la Setmana Europea de la Mobilitat per promoure un transport més saludable, sostenible i segur, i que aquest any se celebra del 16 al 22 de setembre amb el lema “Combina i mou-te”.

El dijous 20 de setembre, s’ha organitzat la jornada ‘Mobilitat amb perspectiva de gènere: la seguretat de les dones treballadores‘. Serà a partir de les 16 hores a l’Espai l’Assemblea del local de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16).

Aquest acte, coorganitzat amb l’Ajuntament de Barcelona, tindrà lloc a la seu central de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, de Barcelona, i començarà a les 16 h amb la presentació de Carlos del Barrio, secretari de Polítiques Sectorials i Sostenibilitat de CCOO de Catalunya. A les 16.10 h hi haurà un col·loqui que moderarà Laura Diéguez, tècnica de Sostenibilitat de CCOO, i que comptarà amb les intervencions d’Alba Garcia, secretària de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya; Sara Ortiz, membre del Col·lectiu Punt 6; un representant de la Federació de Construcció i Serveis; Rubén Carbonero, vocal de la Junta Directiva del Bicicleta Club de Catalunya, i Mari Paz Lago, delegada de CCOO. Després d’un debat obert, a les 18.30 h es portarà a terme una sortida tècnica amb un recorregut a peu, per Ciutat Vella de Barcelona, conduït pel Col·lectiu Punt 6.

A més, també es durà a terme la Ruta activa 2018, un esdeveniment sobre la mobilitat sostenible, que tindrà lloc el proper 30 de setembre a les 10 h (amb bici i a peu). Amb bicicleta, la sortida es farà des de la carretera d’Esplugues, 68 (seu de Comissions Obreres de Cornellà), en un recorregut de 10 km fins al parc de can Sabaté (Zona Franca).
A peu la sortida serà des de la plaça de Sants (al costat de l’estàtua Font del Vell) en un recorregut de 4 km fins al parc de can Sabaté (Zona Franca). Aquest itinerari inclou una aproximació a espais emblemàtics pel moviment obrer a càrrec de Miquel Falguera, jurista i veí de Sants.

#MobilityWeek