Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà dissabte, 30 de juny, en el marc del Dia de l'Orgull LGTBI i amb la participació de Javier Pacheco, secretari general del sindicat

CCOO de Catalunya fa una crida a participar en la manifestació unitària contra l'LGTBIfòbia que tindrà lloc a Barcelona

Demà dissabte, 30 de juny, tindrà lloc la manifestació unitària per l’orgull LGTBI i contra l’LGTBIfòbia, a Barcelona, en el marc del Dia de l'Orgull LGTBI que es celebra el 28 de juny. La manifestació sortirà a les 18.30 hores de la plaça de la Universitat i comptarà amb la participació del secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.

Posteriorment, a partir de les 21 hores, se celebrarà una festa popular en la mateixa plaça de la Universitat. Sota el lema "Aturem l’odi i l’LGTBIfòbia", els convocants reclamen aturar la transfòbia, la lesbofòbia, la bifòbia, la interfòbia i l’homofòbia.

El manifest de CCOO de Catalunya amb motiu del Diade l'orgull LGTBI el trobeu en aquest enllaç:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de juny de 2018