CCOO de Catalunya lamenta l’assassinat d’una nena a Vilanova i la Geltrú

Condol a la família i a l’entorn

CCOO de Catalunya condemna l’assassinat d’una nena a Vilanova i la Geltrú, i novament expressa el seu rebuig a totes les violències que s’exerceixen vers les dones i nenes només pel fet de ser-ho.

CCOO mostra la seva indignació i preocupació per fets com aquest i se suma a la demanda perquè els poders públics reconeguin la lluita pels drets de les dones i nenes per erradicar totes les violències i el deure que tenim com a societat i Estat de dret de garantir la seguretat de les nenes i nens, i fer de la prevenció i l’educació en valors els puntals per poder evitar feminicidis com aquest.

Des d’aquestes línies volem expressar el nostre condol a la seva família, a la seva escola, a les seves amigues i amics i a tot el seu entorn, i fer una crida a totes les persones, organitzacions i institucions que treballen per erradicar la violència contra nenes i dones a sumar esforços perquè no es torni a repetir mai mes.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de juny de 2018