Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà dimecres, 16 de maig, a les 19.00 hores, a la Plaça Universitat de Barcelona

Mobilització contra les violències masclistes

CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya se sumen a les mobilitzacions convocades pel moviment feminista demà dimecres, 16 de maig, a les 19.00 hores, a la Plaça Universitat de Barcelona, contra l'incompliment del Pacte d'Estat contra la violència de gènere. Aquest incompliment demostra que el Govern no prioritza la lluita per garantir la vida lliure de violències masclistes a les dones.

El lema de la trobada serà “No a les rebaixes del Pacte d'Estat contra la violència masclista” i a ella assistiran, entre d’altres, Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Alba Garcia, secretària de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya.

El cartell i el manifest d’aquesta mobilització es troben a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 de maig de 2018