Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

El 16 de maig a les 19 hores, a la plaça Universitat de Barcelona

Mobilització contra les violències masclistes

Foto Amb el lema "No a les rebaixes del Pacte d'estat contra la violència masclista", CCOO de Catalunya i UGT ens sumem a les mobilitzacions convocades pel moviment feminista el dia 16 de maig, a les 19 hores, a la plaça de la Universitat de Barcelona, contra l'incompliment del Pacte d'estat contra la violència de gènere, que demostra que el Govern no prioritza la lluita per garantir la vida lliure de violències masclistes a les dones. Val a dir que a Tarragona es farà concentració a la Plaça de la Dona Treballadora a les 12 h i a Lleida a la Plaça de Sant Joan a les 19 h.

Volem tot el pressupost ja!

Feu clic per veure
- El cartell de la mobilització del 16 de maig amb motiu de les rebaixes del Pacte d'Estat contra la violència masclista
- El manifest de la mobilització del 16 de maig contra la violència masclista

10/05/2018