Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Escolteu la presentació 'La bretxa salarial per raó de gènere: per què treballem sense remuneració?'

Alba Garcia participa en la II Trobada 'Teixim Complicitats de Gènere'

Foto Alba Garcia, secretària de Dones, Diversitats i polítiques LGTBI de CCOO, va participar en la II Trobada "Teixim Complicitats de Gènere", organitzada per la Xarxa de Dones Directives i Professionals de l’Acció Social (DDiPAS), amb la presentació: "La bretxa salarial per raó de gènere: per què treballem sense remuneració?".

D’uns anys cap aquí és innegable que, com a mínim, hem aconseguit situar en el debat públic la bretxa salarial per raó de gènere. La bretxa existeix en tots els àmbits, edats, sectors i nivells d’ocupació, tant en l’empresa privada com també en l’Administració pública. A Catalunya, les dades del darrer informe de CCOO la situen en una mitjana del 24% respecte al salari anual i en un 15,3% si el que s’analitza és el salari hora.

Feu clic per escoltar la intervenció d'Alba Garcia a la II Trobada "Teixim Complicitats de Gènere

27/04/2018

Afilia't aquí