Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà dijous, 22 de març, a les 18.30 hores, al Ptge. del Rellotge, 3, de Barcelona

Conferència "Un balanç de les polítiques contra les violències masclistes"

Demà dijous, 22 de març, a les 18.30 hores, en el marc dels “Debats sobre feminisme” organitzats per la Diplomatura de Postgrau en Idees i Experiències Polítiques Transformadores de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), la Fundació Cipriano García i la Fundació Nous Horitzons, tindrà lloc la conferència “Un balanç de les polítiques contra les violències masclistes”.

L’acte es farà demà a la seu de la Fundació Nous Horitzons a Barcelona (Ptge. del Rellotge, 3) a càrrec d’Encarna Bodelón, professora de Filosofia del Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb presentació per part de Cristina Bigordà, coordinadora de Dones amb Iniciativa.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de març de 2018