Identificació

Idiomes

Adhesions i mobilitzacions

Roda de premsa conjunta sobre la vaga laboral del 8 de Març

Foto El dimecres 7 de març del 2018 s'ha fet una roda de premsa conjunta de CCOO i UGT de Catalunya per explicar com serà la vaga laboral del 8 de Març i quines adhesions i mobilitzacions hi ha, amb intervenció dels secretaris generals d'ambdós sindicats, Javier Pacheco i Camil Ros, respectivament, amb les secretàries de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya, Alba Garcia, i d’Igualtat i Formació Professional d'UGT de Catalunya, Eva Gajardo.

Feu clic per veure les declaracions d'Alba Garcia, secretària de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades el dimecres 7 de març de 2018.

07/03/2018

Afilia't aquí