Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà dimecres, 7 de març, a les 10.30 hores, a la seu de CCOO a Barcelona, en roda de premsa

CCOO i UGT de Catalunya anuncien les adhesions i mobilitzacions de la vaga laboral del 8 de Març

Demà dimecres, 7 de març, a les 10.30 hores, els secretaris generals de CCOO i UGT de Catalunya, Javier Pacheco i Camil Ros, respectivament, anunciaran en roda de premsa les adhesions i mobilitzacions previstes per a la vaga laboral de 2 hores per torn que ambdós sindicats han convocat per al 8 de Març, amb el lema 'Ens plantem contra la bretxa salarial, contra els salaris de misèria i contra les violències masclistes a la feina'.

La roda de premsa tindrà lloc demà a la sala de premsa de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 5a planta) i anirà a càrrec de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Camil Ros, secretari general d’UGT de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 de març de 2018