Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Web http://www.ccoo.cat/vaga8m

CCOO elabora un mapa interactiu amb les accions i les mobilitzacions per la vaga laboral del 8 de Març

Foto El 8 de Març de 2018, CCOO, juntament amb altres sindicats, col·lectius feministes i associacions, sota el lema “Ens plantem”, convoca vaga laboral de 2 hores per torn contra la bretxa salarial, contra els salaris de misèria i contra les violències masclistes.

Tota l’activitat dels dies previs i del mateix dia 8 està sent recollida en un espai especial de la web de CCOO de Catalunya: http://www.ccoo.cat/vaga8m. Aquí trobareu un mapa interactiu amb les concentracions, assemblees i campanyes organitzades per la vaga laboral del 8 de Març, a més de material gràfic i audiovisual per a la jornada de vaga.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 16 de febrer de 2018