Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

El Comitè Confederal situa la bretxa salarial com el problema principal que cal resoldre

CCOO de Catalunya convoca vaga laboral de dues hores per torn el 8 de març del 2018

Ahir es va reunir el Comitè Confederal de CCOO de Catalunya en sessió ordinària i va aprovar per unanimitat la convocatòria de vaga laboral per torn el 8 de març. També es va acordar donar suport a la convocatòria del moviment feminista de vaga de cures, de consum i estudiantil.

A més convoquem concentracions al migdia davant de tots els ajuntaments i ens sumem a les manifestacions descentralitzades de la tarda del dia 8.

El comitè va considerar que els objectius laborals del moviment feminista i del sindicat són plenament coincidents. Considera que la suma d’esforços ha de ser capaç de canviar la correlació de forces en les meses de negociació per reduir de forma real i significativa la bretxa salarial i per impulsar plans d’igualtat per tractar el conjunt de discriminacions que afecten les dones treballadores.

L’erradicació de la precarietat és l’objectiu principal de CCOO i aquesta acció se situa plenament en la línia estratègica del sindicat.

01/02/2018

Afilia't aquí