Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Recull de mesures i plans d'igualtat als convenis sectorials

Foto Les dades que presentem a continuació són el resultat d’un estudi fet des de la Secretaria de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI de Comissions Obreres de Catalunya dels convenis sectorials que estaven vigents el 31 de gener del 2017, segons dades del Centre d'Estudis i Recerca Sindicals del sindicat, i que en part van ser publicades a l’Informe: Les condicions de vida i de treball de les dones, elaborat pel 8 de març del 2017.

La finalitat d'aquestes publicacions és donar a conèixer el que s'ha fet fins ara i donar orientacions de com continuar treballant. Els reculls presenten les dades separades per federacions del sindicat i incorporen els continguts de les diverses mesures incloses en els convenis sectorials.

- Recull de mesures i plans d'igualtat als convenis sectorials de la Federació de Construcció i Serveis
- Recull de mesures i plans d'igualtat als convenis sectorials de la Federació d'Educació
- Recull de mesures i plans d'igualtat als convenis sectorials de la Federació d'Indústria
- Recull de mesures i plans d'igualtat als convenis sectorials de la Federació de Sanitat