CCOO commemora amb diferents actes el Dia Mundial per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, 25 de novembre

Acte central: assemblea a la seu del sindicat a Barcelona demà dijous, a partir de les 10.00 hores

Amb el lema “Zero violències masclistes. Ens volem lliures!”, CCOO organitza diferents actes arreu de Catalunya per commemorar el Dia Mundial per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, el 25 de novembre, i fa una crida a participar-hi.

Demà dijous, 23 de novembre, a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), a partir de les 10.00 hores es farà una assemblea per parlar de violències que s’exerceixen vers les dones i eines per poder-les erradicar. La inauguració serà a càrrec de Javier Pacheco, secretari general, i Alba Garcia, secretària de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI, de CCOO de Catalunya. A les 10.30 hores s’hi farà una taula rodona amb Begoña Marugán de la Secretaría de la Mujer de CC.OO. sobre el Pacte d’Estat i experiències. Finalment, a les 12.30 hores es farà una acció i lectura del manifest a la Via Laietana.

D’altra banda, el dissabte 25 de novembre, la Secretaria de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya participarà a la manifestació convocada a les 18.00 hores a la plaça de la Universitat de Barcelona amb el lema “Ens volem vives, lliures i rebels!”.

Més informació dels actes i manifest de CCOO a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de novembre de 2017

Agenda:
Dijous 23 de novembre de 2017
10.00 h (assemblea); 12.30 h (lectura manifest)
Sala d’actes CCOO – Via Laietana, 16, 1a planta. BCN