Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Reflexió feminista de l'Alba Garcia Sánchez, secretària de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI de CCOO Catalunya

Les dones hauríem de ser lliures, no valentes

FotoLa violència masclista és una xacra que s'estén al llarg dels temps i travessa cultures, creences i societats provocant, lluny del que encara es pensa avui dia, patiment a les dones independentment del seu grup social, la religió que practiquin o no, el seu origen, la seva ideologia, la seva edat, la seva condició física o el seu nivell formatiu.

Alba Garcia, secretària de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI de CCOO Catalunya, ha relfexionat sobre la violència masclista en aquest article publicat al web de l'Ajuntament d'El Prat de Llobregat.

Feu clic per llegir l'article 'Les dones hauríem de ser lliures, no valentes'

20/11/2017

Afilia't aquí