Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Del 9 a l'11 de novembre, a l'Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere Més Baix, 7, de Barcelona)

CCOO participa al XIII Fòrum contra les Violències de Gènere

Foto La Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, de la qual forma part CCOO de Catalunya, organitza del 9 a l’11 de novembre el XIII Fòrum contra les Violències de Gènere. Amb el lema "Teixim resistències enfront de les violències sexuals", tindrà lloc a l’Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona (c/ Sant Pere Més Baix, 7).

La Secretaria de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI del sindicat participa en un debat sobre estratègies de resistència la violència sexual en diferents entorns, entre ells el laboral (dijous a les 11.30 hores), i en un taller sobre assetjament sexual a la feina (divendres a les 17.00 hores).

Trobareu el programa i el formulari d’inscripció a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de novembre de 2017