Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Demà dijous, 19 d'octubre, al Museu Torre Balldovina de Santa Coloma de Gramenet

CCOO de Catalunya organitza la XII Escola de Dones

Demà dijous, 19 d'octubre, la Secretaria de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya organitza la XII Escola de Dones al Museu Torre Balldovina de Santa Coloma de Gramenet (plaça de Pau Casals, s/n).

Amb el mateix lema del 8 de Març, “Som dones, fem drets, fem lluites", tot afegint el que es va acordar al darrer congrés, “CCOO som un sindicat feminista”, l’escola és un espai de trobada per reflexionar, compartir experiències i dibuixar propostes per a l’acció.

Començarà a les 10.00 hores, amb l'obertura per part de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya; Alba Garcia, secretària de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI, i Núria Parlón, alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet. Al matí hi haurà una conferència al voltant de l’economia feminista i una taula rodona sobre la precarietat de les dones a la feina i a la vida, i un posterior debat. A la tarda hi haurà un espai de trobada entre CCOO i els feminismes per tractar el tema de la cosificació de les dones a la feina i a la societat com a element precaritzador de gènere, a més d’un esqueix teatral i la clausura (17.15 hores) amb Javier Pacheco.

Més informació a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 d’octubre de 2017

Agenda:
Dijous 19 d’octubre de 2017
a les 10.00 hores
Museu Torre Balldovina - Plaça de Pau Casals, s/n.
Santa Coloma de Gramenet

18/10/2017