Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

El 9, 10 i 11 de novembre a l'Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona

XIII Fòrum contra les violències de gènere

Foto El XIII Fòrum contra les violències de gènere tindrà lloc els dies 9, 10 i 11 de novembre a l'Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona, sota el lema "Teixim resistències en front de les violències sexuals".

Aquest fòrum ha estat una feina de mesos, realitzada de manera col·lectiva per moltes de les entitats que formem part de la plataforma. Concretament, des de la Secretaria de Dones, Diversitat i Polítiques LGTBI de CCOO participem activament en dos tallers, el primer a les 11.30 h del dijous 9 de novembre i el segon a les 17.00 h del divendres 10 de novembre.

Feu clic per a veure el programa i el formulari d'inscripció del XIII Fòrum contra les violències de gènere

11/10/2017

Afilia't aquí