XII Escola de Dones de CCOO de Catalunya

El 19 d’octubre a Santa Coloma de Gramenet

La XII Escola de Dones de CCOO de Catalunya està convocada el 19 d’octubre de 2017 al Museu Torre Balldovina (pl. de Pau Casals, s/n, de Sta. Coloma de Gramenet), amb el mateix lema del 8 de Març d’enguany: “SOM DONES, FEM DRETS, FEM LLUITES”, tot afegint el que vam acordar al darrer congrés: “CCOO som un sindicat feminista”. L’escola serà un espai de trobada per reflexionar, per compartir experiències i per dibuixar propostes per a l’acció.

L’escola manté el format dels darrers anys: al matí un espai per a les dones de CCOO i, a la tarda, un espai obert al conjunt de CCOO i a la ciutadania.

Al matí començarem amb un plat fort: abordant la mirada transformadora de l’economia feminista. Seguirem amb una taula rodona sobre la precarietat de les dones a la feina i a la vida. Després dedicarem un temps ampli a recollir les aportacions i els diàlegs entre les dones que hi participem. A la tarda hi haurà un espai de trobada entre CCOO i els feminismes per tractar el tema de la cosificació de les dones a la feina i a la societat com a element precaritzador de gènere.

Feu clic per veure:
– el programa de la XII Escola de Dones de CCOO de Catalunya
– la invitació a l’acte de cloenda de la XII Escola de Dones de CCOO de Catalunya