Identificació

Idiomes

El 19 d'octubre a Santa Coloma de Gramenet

XII Escola de Dones de CCOO de Catalunya

Foto La XII Escola de Dones de CCOO de Catalunya està convocada el 19 d’octubre de 2017 al Museu Torre Balldovina (pl. de Pau Casals, s/n, de Sta. Coloma de Gramenet), amb el mateix lema del 8 de Març d’enguany: “SOM DONES, FEM DRETS, FEM LLUITES”, tot afegint el que vam acordar al darrer congrés: “CCOO som un sindicat feminista”. L’escola serà un espai de trobada per reflexionar, per compartir experiències i per dibuixar propostes per a l’acció.

L’escola manté el format dels darrers anys: al matí un espai per a les dones de CCOO i, a la tarda, un espai obert al conjunt de CCOO i a la ciutadania.

Al matí començarem amb un plat fort: abordant la mirada transformadora de l’economia feminista. Seguirem amb una taula rodona sobre la precarietat de les dones a la feina i a la vida. Després dedicarem un temps ampli a recollir les aportacions i els diàlegs entre les dones que hi participem. A la tarda hi haurà un espai de trobada entre CCOO i els feminismes per tractar el tema de la cosificació de les dones a la feina i a la societat com a element precaritzador de gènere.

Feu clic per veure:
- el programa de la XII Escola de Dones de CCOO de Catalunya
- la invitació a l'acte de cloenda de la XII Escola de Dones de CCOO de Catalunya

04/10/2017

Afilia't aquí