Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Què vol dir cosificació de la dona?

Cos SÍ. Cosa NO

Foto És l’ús que es fa d’una dona en particular, del concepte de dona o de la seva imatge per a finalitats que no la dignifiquen com a ésser humà. És a dir: quan només se la qualifica en funció de la seva bellesa o de la seva correspondència amb el desig sexual masculí, sense fer referència ni a la seva capacitat racional ni a la seva dignitat humana. Sovint el cos de la dona es mostra i es tracta com un mer objecte que ha de ser explotat i exposat, de vegades, també, juntament amb altres objectes o productes.

El cos de la dona té dret a ocupar el seu espai. Cos, SÍ: amb capacitats diverses, intel·lectuals, amb valors i idees. Cosa, NO: no ha de ser un cos convertit en un producte
o un negoci sense drets i lligat a interessos de tercers.

Feu clic per veure:
- el díptic informatiu sobre la cosificació de la dona
- el Lluita Digital 274, especial sobre la cosificació de la dona

24/07/2017